اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان به حوزه گردشگری خراسان شمالی

مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری خراسان شمالی گفت: طرح های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری با سرمایه گذاری ۵ هزار میلیارد تومان و اشتغال ۶۰۰ نفر در حال انجام است.

اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان به حوزه گردشگری خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز سید علی میرکریمی، مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری خراسان شمالی در گفت‌وگو‌ با رسانه‌ها اظهارکرد: طرح های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری با سرمایه گذاری ۵ هزار میلیارد تومان و اشتغال ۶۰۰ نفر در حال انجام است.

وی گفت: این پروژه ها شامل پروژه های کوچک، متوسط و بزرگ با سرمایه گذاری بخش خصوصی و پرداخت تسهیلات دولتی در حال انجام است.

مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری خراسان شمالی حوزه گردشگری را به‌عنوان دومین پیشران اقتصادی استان عنوان کرد و افزود: یکی از راه های موثر در توسعه پایدار استان خراسان شمالی حرکت به سمت حوزه گردشگری و رونق این صنعت تاثیر گذار است.

به گفته میرکریمی ۱۵۷ واحد گردشگری و پذیرایی در حال حاضر در استان خراسان شمالی در حال فعالیت است که برای رونق بخشیدن به این واحدها تسیهل گران حوزه گردشگری با معرفی هر چه بیشتر استان و دعوت از گردشگران داخلی و خارجی بیشترین تاثیر و مسئولیت را بر عهده دارند.

پایان پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول