اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

ساماندهی منازل خراسان‌شمالی برای پذیرایی از مسافران نوروز

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری طرح‌های خراسان شمالی گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران، خانه‌ مسافران استان ساماندهی می‌شوند.

ساماندهی منازل خراسان‌شمالی برای پذیرایی از مسافران نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز ابوالفضل اسماعیلی، معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری طرح‌ها خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران ورودی به استان، خانه‌های شخصی و منازلی که اقدام به پذیرش و اقامت زائر و مسافر می‌کنند ساماندهی می‌شوند.

وی گفت: اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی به‌عنوان متولی اقامت در استان وظیفه سامان دهی این بخش از ظرفیت اقامتی را دارد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری طرح‌ها خراسان شمالی  افزود: به‌موجب ماده ۱ و ۲۵ آیین‌نامه ایجاد، اصلاح، تکمیل، درجه‌بندی، و نرخ‌گذاری تأسیسات گردشگری و نظارت بر آنها مصوب ۴/۶/۹۴ هیئت وزیران در قالب اعلام شده صدور مجوز برای این خانه‌ها شروع شد که با کاربری مسکونی اقدام به اسکان مسافر می‌کنند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۰ هتل، ۱۱ مهمان‌پذیر، ۴۰ اقامتگاه بوم‌گردی، ۶ خانه مسافر، ۲ مجتمع گردشگری و دو متل در خراسان شمالی مشغول به فعالیت هستند.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول