اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

حصول سازش در ۹۳ درصد پرونده اختلافی اصناف خراسان‌شمالی/ ضرورت راه‌اندازی مرکز داوری اتاق اصناف

رئیس توسعه حل اختلاف خراسان‌شمالی گفت: ۹۳ درصد پرونده اختلافی طرح شده در هیأت های حل اختلاف اصناف استان در سال ۱۴۰۰ به سازش پایدار دست پیدا کرده است.

حصول سازش در ۹۳ درصد پرونده اختلافی اصناف خراسان‌شمالی/ ضرورت راه‌اندازی مرکز داوری اتاق اصناف

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، در مراسم تجلیل از برترین های صلح و سازش در حوزه اصناف خراسان‌شمالی، از پنج هیأت حل اختلاف اصناف استان تجلیل و قدردانی شد.

سیدابراهیم محجوب، رئیس توسعه حل اختلاف خراسان شمالی در این آیین از حصول سازش پایدار در ۹۳ درصد پرونده اختلافی طرح شده در هیأت های حل اختلاف اصناف استان در سال ۱۴۰۰ و همچنین طی ۷ ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.

وی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ از مجموع ۲۱۰۰ فقره اختلافات صنفی مطروحه در هیأت های حل اختلاف اصناف، تعداد ۱۹۵۰ فقره و نیز در طی ۷ ماهه سال جاری از مجموع ۷۶۱ فقره موضوعات اختلافی در حوزه اصناف تعداد ۷۰۸ فقره به سازش منجر گردید و در حقیقت در نتیجه این موفقیت و تلاش های ستودنی از تشکیل این تعداد پرونده در شعب و محاکم دادگستری پیشگیری شد.

رئیس توسعه حل اختلاف خراسان‌شمالی همچنین با اشاره به ضرورت توسعه فعالیت های داوری اصناف از راه اندازی مرکز داوری اتاق اصناف در استان خبر داد.

محجوب تصریح کرد: با تشکیل و راه اندازی این مرکز از این پس پرونده های اختلافی که در آنها شرط داوری پیش بینی شده جهت تعیین تکلیف به مرکز اتاق داوری اصناف ارجاع می شود.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول