اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

افزایش ۸ درصدی جابجایی مسافران در خراسان‌شمالی

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از افزایش ۸ و چهار دهم درصدی جابجایی مسافران در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

افزایش ۸ درصدی جابجایی مسافران در خراسان‌شمالی

محمد مشتری، سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اعلام جابجایی بیش از ۶۳۳ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در استان، اظهارکرد: این تعداد مسافر با ۱۰۰ هزار و ۳۶۰ سفر از مبادی مختلف استان جابجا شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵ درصد کاهش یافته است. 

 وی با اشاره به افزایش ۸ و چهار دهم درصدی جابجایی مسافران در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته گفت: مسافرانی که از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده می کنند در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند از طریق شماره تلفن گویای ۱۴۱، گزارش تخلف صورت گرفته را به اپراتورها اطلاع دهند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: ۳۸ شرکت حمل و نقل عمومی مسافر و هزار و ۴۰۰ راننده در بخش ناوگان مسافری خراسان شمالی فعالیت می کنند.

 وی ادامه داد: ۷۸۳ دستگاه ناوگان مسافری شامل ۱۵۳ دستگاه اتوبوس، ۲۳۵ دستگاه مینی بوس و ۳۹۵ دستگاه سواری کرایه عمومی به مسافران استان خدمات ارائه می دهند.

انتهای‌پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول