اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

دستگیری 4 هزار سارق در خراسان شمالی در یک‌سال گذشته

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری 4 هزار و 120 نفر سارق سابقه دار در طول سال گذشته در استان خبر داد و گفت: با دستگیری این افراد 9 هزار و 351 مورد سرقت نیز کشف شده است.

دستگیری 4 هزار سارق در خراسان شمالی در یک‌سال گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی پلیس، سرهنگ مقصود رستگار، رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری ۴ هزار و ۱۲۰ نفر سارق سابقه دار در طول سال گذشته در استان خبر داد و اظهارکرد: با دستگیری این افراد ۹ هزار و ۳۵۱ مورد سرقت نیز کشف شده است.

وی گفت: پلیس همواره مبنای کارش را بر برقراری امنیت و احساس آرامش برای شهروندان و جامعه قرار داده و در برخورد با هرگونه نا امنی با قدرت وارد عمل خواهد شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی با اشاره به اینکه همواره ثابت کرده ایم که اجازه نخواهیم داد تا امنیت و آرامش شهروندان مختل شود، افزود: با اجرای طرح های مختلف و همچنین ماموریت های متعدد، به شکر خدا امنیت مطلوبی در سطح خراسان شمالی حاکم است.

سرهنگ رستگار با تاکید بر اینکه خوشبختانه مشکل امنیتی خاصی در استان وجود ندارد، تصریح کرد: بحث سرقت های خرد، کمی روند افزایشی دارد که سهل انگاری برخی از مالباختگان باعث وقوع اینگونه سرقت ها می شود.

وی با بیان اینکه در طول سال گذشته ۴ هزار و ۱۲۰ سارق سابقه دار در سطح استان دستگیر شدند، گفت: تمامی این افراد بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با دستگیری این افراد ۹ هزار و ۳۵۱ مورد سرقت نیز کشف شد، خاطر نشان کرد: برای برقراری نظم و امنیت در جامعه تمام تلاش خود را خواهیم کرد و هرگز اجازه نمی دهیم تا این امنیت و آرامش مختل شود.

انتهای‌پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول