اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کلنگ زنی و افتتاح 89 پروژه به مناسبت دهه فجر در قاینات

فرماندار قاینات گفت: ۸۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵ هزار و ۱۹۵ میلیاردتومان به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

کلنگ زنی و افتتاح 89 پروژه به مناسبت دهه فجر در قاینات

به گزارش خبرگزاری فارس از قاینات، محمد محمدی، فرماندار قاینات امروز در جمع خبرنگاران تعداد کل شعب اخذ رأی شهرستان را ۱۱۳ شعبه اعلام و اظهارکرد: تعداد شعب شهری ۴۸، روستایی ۶۵، سیار ۴۹ و تعداد شعب ثابت نیز در این شهرستان ۶۴ مورد است.

به گفته وی تعداد عوامل دخیل در زمینه برگزاری انتخابات در قاینات هم ۲ هزار و ۵۰۰ نفر هستند.

فرماندار قاینات در ادامه با اشاره به پروژه های دهه فجر پیش رو گفت: ۸۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵ هزار و ۱۹۵ میلیاردتومان به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب در قاینات افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

محمدی اضافه کرد: ۳پروژه شامل  نورد فولاد قاینات با اعتبار ۲هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و ۲ پروژه از شهرداری قاین با اعتبار ۴میلیارد تومان نیز در دهه فجر کلنگ زنی می شود.

وی ۸۶ پروژه افتتاحی شهرستان را نیز شامل افتتاح سالن آمفی تئاتر دانشگاه بزرگمهر، مرحله اول از فاز دوم کارخانه فولاد (شمش فولاد)، روکش آسفالت روستای کومیران،گازرسانی به طرح مسکن ملی شهر قاین، پروژه پارک جنت قاین، پروژه سنگ مصنوعی رویان سنگ و....و  با اعتبار ۱۲هزار و ۶۹۱ میلیارد تومان اعلام کرد.

 فرماندار شهرستان مهمترین اقدامات دولت سیزدهم را در این شامل الحاق هزار و ۵۰۰ هکتار به محدوده شهر قاین، ساخت مسکن ملی و واگذاری هزار قطعه به متقاضیان مسکن ملی و طرح جوانی جمعیت، اجرای طرح انتقال و تصفیه خانه فاضلاب با اعتبارهزار میلیارد تومان با سرمایه گذاری شرکت ایمیدرو، افتتاح واحد احیاء فولاد قاینات و بهره برداری از واحد بریکت سازی با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان و توسعه بیمارستان شهداء قاین با اعتبار ۴۱۷ میلیارد تومان ،ارتقاء دانشکده پرستاری و مامایی به دانشکده علوم پزشکی عنوان کرد.

محمدی شروع عملیات کارخانه الیاف شیشه در شهر خضری دشت بیاض با اعتبار هزار و 500 میلیارد تومان، احیاء زمین خیری بیمارستان تامین اجتماعی قاین وسند دار شدن زمین و تغییر کاربری و احیاء دانشگاه فرهنگیان قاینات بعد از ۲۷ سال را از دیگر اقدامات در این دولت برشمرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول