اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان:

اصفهان پایتخت طلای کشور است/ همکاری خوب اصناف با پلیس

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: اصفهان پایتخت طلای کشور محسوب می‌شود، روزانه صدها کیلو طلا از اصفهان به سایر استان‌ها فرستاده می‌شود و همین موضوع باعث شده اصفهان حتی در سطح دنیا به عنوان پایتخت طلا شناخته شود.

اصفهان پایتخت طلای کشور است/ همکاری خوب اصناف با پلیس

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین حسین‌زاده پیش از ظهر امروز در همایش پلیس، امنیت و اصناف اظهار کرد: موقعیت جغرافیایی، فرهنگ، مردم اطراف، محیط زندگی ما، تاریخ و آینده روشن، اصفهان را در تاریخ اسلام ویژه‌تر کرده است.

وی ادامه داد: اصفهان پایتخت طلای کشور محسوب می‌شود، روزانه صدها کیلو طلا از اصفهان به سایر استان‌ها فرستاده می‌شود و همین موضوع باعث شده اصفهان حتی در سطح دنیا به عنوان پایتخت طلا شناخته شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: اصفهان شهری زنده و پویا است، فعالیت‌های روزمره از ساعت 3 بامداد در این شهر آغاز می‌شود و این نشان از زنده بودن این شهر بزرگ است.

وی با بیان اینکه 25 درصد انرژی کشور در استان اصفهان تولید می‌شود، تصریح کرد: بخش اعظمی از فولاد کشور در این استان تولید می‌شود.

حسین‌زاده با اشاره به ظرفیت‌های فراوان اصفهان در بخش توریست عنوان کرد: سال گذشته با افزایش 200 درصدی حضور توریست‌ در اصفهان روبه‌رو بودیم و این در حالی است که آینده اصفهان در صنعت توریسم بسیار درخشان است، باید به ظرفیت‌های صنعت گردشگری توجه داشته باشیم، حضور هر گردشگر در استان می‌تواند سه شغل جدید ایجاد کند.

وی تاکید کرد: اصناف بسیار پویایی در اصفهان داریم، کسبه‌ای که در امور خیریه زبان‌زد هستند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: یکی از مشکلات در بحث ارتکاب جرم مجرمین در حرکت هستند که در سطح استان با جدیت با آنها برخورد می‌شود، خوشبختانه اصناف همکاری خوبی با پلیس دارند، امیدواریم همکاری‌ها گسترش یابد و صاحبان کسب و کار نیز توجه بیشتری به موارد ایمنی داشته باشند.

انتهای پیام/63028/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول