اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

۸ سال دفاع مقدس همواره باید الگوی همگان باشد

امام جمعه موقت بیرجند گفت: در ۸ سال جنگ تحمیلی دشمن با همه توان به میدان آمد و ایرانیان جان برکف مقابل او ایستادگی کردند که باید این برهه برجسته و مهم کشور را همواره الگو قرار دهیم.

۸ سال دفاع مقدس همواره باید الگوی همگان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین نوفرستی امام جمعه موقت بیرجند امروز  در خطبه‌های نماز جمعه مرکز خراسان جنوبی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارداشت: هرچه دشمنان بیشتر نقشه می‌کشند تا در مقابل اسلام صف آرایی کنند، بیشتر شکست می‌خورند.
وی افزود: در مقابل دشمنان مؤمنان حقیقی، کسانی که حقیقت اسلام را درک کرده اند هستند.

وی گفت: در 8 سال جنگ تحمیلی  دشمن با تمام توان به میدان آمد و ایرانیان جان برکف مقابل او ایستادگی کردند که باید این برهه برجسته و مهم کشور را همواره الگو خود قرار دهیم.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه دشمن اساس انقلاب اسلامی را نشانه گرفته بود تصریح کرد: جنگ‌ها به طور ممو بین اختلافات دو کشور پیش می‌آید، اما هشت سال دفاع مقدس در ایران بین ما و تمام دنیا از بلوک شرق تا اروپائیان و آمریکا رقم خورد.

حجت الاسلام نوفرستی ادامه داد: ایران افتخار دارد که در آن جنگ نابرابر به کمک خداوند بر سکوی پیروزی بایستد و نیروی اسلام را به رخ جهانیان بکشد.

خطیب جمعه بیرجند اضافه کرد: نیرو‌های نظامی با فرماندهی امام خمینی (ره) و احساس تکلیف مردم یک پارچه برای دفاع از کشور حاضر شدند و این هنر اسلام و رهبران الهی است.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به سفر رییس جمهور به نیویورک و شرکت در ۷۸ امین نشست مجمع سالیانه سازمان ملل گفت: رئیس جمهور توانست دیپلماسی اقتدار را به خوبی نشان دهد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول