اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

رژه اقتدار در خراسان جنوبی

رژه های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در خراسان جنوبی امروز با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسوولان استانی و محلی در مرکز خراسان جنوبی برگزار شد.

رژه اقتدار در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رژه های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در خراسان جنوبی امروز با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار، فرمانده هان نیروی انتظامی و نظامی و جمعی از مسوولان استانی و محلی در مرکز خراسان جنوبی برگزار شد.

آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس اظهارداشت: آنچه شما رقم زدید را نمی شود با قلم و سخن بیان کرد.

به گفته وی آن چه دشمنان انقلاب با جنگ علیه ایران به دنبال آن بودند محو جمهوری اسلامی بود که این آروز را به گور برده و خواهند برد.
وی تصریح کرد: همه دنیا زمینه ها را به گونه ای فراهم کرده بودند تا دنیا را علیه جنگ با ایران اسلامی وادارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: وقتی صدام مصاحبه کرد و گفت: بقیه مصاحبه در تهران معنی آن یعنی چه؟

آیت الله عبادی اضافه کرد: اراده، ایمان و حضور نیروهای مردمی سبب شد تا جمهوری اسلامی ایران با همه ترفندهای دشمن پیروز میدان باشد.

امام جمعه بیرجند با بیان این که اکنون شکست دشمن را در همه عرصه ها شاهد هستیم افزود: اکنون جمهوری اسلامی ایران در حال تغییر دنیا است.

دفاع مقدی فرهنگ و حرکتی جهادی

جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی در این مراسم ضمن تبریم هفته دفاع مقدس اظهارداشت: هرچند مهیت جنگ ماهیتی خشن و تلخ است اما وقتی کشوری مورد تهاجم قرار می گیرد دفاع از وطن قداستی ویژه می یابد که از معنویت برخوردار است.

وی دفاع مقدس را بیش از این که یک دفاع باشد یک فرهنگ و حرکتی جهادی دانست و تصریح کرد: دشمن 31 شهریور ماه با سه هدف نابودی انقلاب، محصول انقلاب (جمهوری اسلامی) و تمامیت ارضی ایران پا به میدان این جنگ نابرابر گذاشت.

به گفته وی صدام در این جنگ به دنبال کشور گشایی بود که بعد از هشت سال حتی یک وجب از خاک وطن به دست او نیفتاد.

استاندار خراسان جنوبی هدف دشمنان را از تجاور به خاک جمهوری اسلامی را  نابودی آن عنوان کرد و افزود: براساس بلوک بندی های شرقی و غربی که انجام شده بود اهدافی که انقلاب اسلامی ایران دنبال می کند با اهداف بلوک های شرق و غرب همخوانی نداشت به همین واسطه ابرقدرت های شرق و غرب به دنبال نابودی جمهوری اسلامی ایران بودند.

قناعت با اشاره به ویژگی های شاخص و خاص دفاع مقدس اظهارداشت: وقتی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در این جنگ با نیروهای متخاصم مقایسه می کنیم می بینم که جمهوری اسلامی در یک تقابل نابرابر قرار داشت اما نصرت الهی و امدادهای غیبی سبب شد تا پیروز میدان باشد.

این فقط نصرت الهی و امداد غیبی بود در همه جنگ ها حضور در جنگ و جبهه اجباری فقط یک جنگ اجباری بود که برای جنگ بود بلکه با پیام امام جوانان  تا مرز شهادت پیش می رفتند موجب قداست جنگ ایران شد.

به گفته وی آن چه بر قداست دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران افزوده است حضور افتخاری و مردمی است که فقط در لبیک به رهبر و مقتدای خویش پا به میدان جنگ نهادند.

مقام عالی دولت در خراسان جنوبی به انجام 56 عملیات کوچک و بزرگ در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: یکی از خصوصیات ویژه دفاع مقدس مردمی بودن آن بود.

انتقال پیام نرم انقلاب

قناعت با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس تصریح کرد: اکنون جمهوری اسلامی ایران مرزهای معرفتی را با حضور معنوی خود در کشورهای منطقه گسترش داده که همان انتقال پیام نرم انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه آمریکایی کردن جهان شکست خورده است و اکنون سخنرانی رئیس جمهوری ایران در سازمان ملل پربازدیدترین سخنرانی رئیس جمهوری در جهان است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول