اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

اجرای طرح واکنش سریع راهداری خراسان‌جنوبی با حضور 215 راهدار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی از اجرای طرح واکنش سریع راهداری در استان با فعالیت 215 نیروی راهدار در این طرح خبر داد.

اجرای طرح واکنش سریع راهداری خراسان‌جنوبی با حضور 215  راهدار

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، اسداله جلال‌زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طرح واکنش سریع راهداری در این استان همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و میلاد امام رضا(ع) از ۱۱ خرداد ماه آغاز شد.

وی افزود: ارتقای کیفیت و سرعت ارائه خدمات راهداری، اولویت‌دهی به نیازهای ضروری تأمین ایمنی راه‌ها، افزایش رضایتمندی کاربران جاده‌ای و نظارت مردمی در پیشبرد اهداف دولت سیزدهم از اهداف مهم این طرح است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه نحوه انعکاس مشکلات از طریق سامانه ۱۴۱ است، تصریح کرد: با ایجاد این شبکه هموطنان و به ویژه رانندگان حرفه‌ای می‌توانند موارد نیازمند اقدام سریع شامل مشکلات اولویت‌دار مرتبط با ایمنی در جاده‌ها با رویکرد اقدامات سریع، مؤثر و زود بازده را گزارش کنند.

جلال‌زاده یادآور شد: موضوعات قابل گزارش در فاز اول اجرای این طرح مواردی از جمله لکه‌گیری و اصلاح چاله‌ها و موانع مخاطره‌آمیز، پاکسازی و شست‌وشو و رفع نقص تابلوها و علائم موجود، تکمیل علائم در پیچ‌ها و قوس‌های تند و علائمی که خسارت دیده‌اند و آشکارسازی تقاطع‌ها به جهت ایمن‌سازی مسیرها است.

وی افزود: رؤسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها موظف هستند با به‌کارگیری نیروی انسانی، ماشین‌آلات و تجهیزات موجود و همچنین ظرفیت اکیپ‌های امانی و پیمانی راهداری و راهدارخانه‌ها و همچنین گشت‌های راهداری و ترابری نسبت به اجرای مفاد این طرح اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: این طرح در ۱۱ شهرستان استان با حضور ۲۱۵ راهدار با بیش از ۱۸۶ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین در حال اجرا است.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول