اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

اعزام نیروهای راهداری در اولین ساعات وقوع حادثه قطار مشهد-یزد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی از اعزام نیروهای راهداری طبس برای کمک‌رسانی به حادثه قطار طبس – یزد در اولین ساعات وقوع حادثه خبر داد.

اعزام نیروهای راهداری در اولین ساعات وقوع حادثه قطار مشهد-یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، اسداله جلال‌زاده‌، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نیروهای راهداری شهرستان طبس و ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز برای پاکسازی مسیر ریلی محل حادثه قطار مسافربری طبس- یزد اعزام شدند.

وی تصریح کرد:صبح امروز بعد از وقوع حادثه قطار طبس-یزد، بلافاصله نیروهای راهداری شهرستان طبس و ماشین‌آلات و تجهیزات به منطقه وقوع حادثه اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی افزود: نیرو ها و تجهیزات راهداری برای پاکسازی مسیر ریلی و کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان در محل حادثه حضور دارند.

جلال‌زاده ادامه داد: همچنین تعداد ۱۵ دستگاه اتوبوس از بیرجند، طبس و بشرویه برای بازگرداندن مسافرین قطار مشهد-یزد به نزدکترین ایستگاه قطار در منطقه حادثه اعزام شدند.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول