اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

گشت‌زنی نوروزی محیط‌بانان در خراسان‌جنوبی/ سلب آرامش متخلفان

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان‌جنوبی گفت: گشت‌های ویژه نوروزی محیط‌بانان در مناطق آزاد و تحت مدیریت حفاظت محیط زیست استان آرامش متخلفان را سلب می‌کند.

گشت‌زنی نوروزی محیط‌بانان در خراسان‌جنوبی/ سلب آرامش متخلفان

 مسعود مستقیم، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از بیرجند، اظهار داشت: در آستانه سال نو و تعطیلات نوروزی به منظور برقراری امنیت و آرامش برای شهروندان و گردشگران در طبیعت بکر مناطق دیدنی استان گشت‌‌زنی‌های محیط‌بانان افزایش می‌یابد.

وی افزود: برای استفاده بهتر از طبیعت و مناطق گردشگری خراسان‌جنوبی محیط‌بانان با متخلفان و متجاوزان به محیط زیست برخورد قاطع خواهند داشت.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان‌جنوبی تصریح کرد: ۲۳ تیم خودرویی و ۴۶ تیم موتوری به صورت شبانه‌روزی در ایام نوروز در مناطق آزاد، مناطق تحت مدیریت و مناطق مرزی استان به گشت و کنترل می‌پردازند.

مستقیم یادآورشد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلفات زیست محیطی گزارش خود را برای پیگیری به ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان‌ها اعلام کنند.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول