خیلی حسین زحمت ما را کشیده است

٤ MB
08:26 - 3 تیر 1405

2 إعادة النشر4 التفاعل
27٫1k من المشاهدات


2 الإجابة

‌محمد پارسامهر‌ صورة الملف الشخصي
@user170845643326منذ 3 ساعات
اگر نبود رهبری که به حسین(ع) اقتدا کرد و ایستاد... و مردم بی ادعایی که به رهبرشان اقتدا کردند و در خیابان و میدان ایستادند...ایران قطعا سقوط کرده بود...کشور اگر هست... به برکت خون حسین (ع) است...👉

@Hando1منذ 33 دقائق
تعليقًا على
لبیک یا حسین