خیلی حسین زحمت ما را کشیده است

۴ MB
08:26 - 24 ژوئن 2026

1 بازنشر2 واکنش
15٫3k بازدید



1 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌محمد پارسامهر‌
@user1708456433261 ساعت پیش
اگر نبود رهبری که به حسین(ع) اقتدا کرد و ایستاد... و مردم بی ادعایی که به رهبرشان اقتدا کردند و در خیابان و میدان ایستادند...ایران قطعا سقوط کرده بود...کشور اگر هست... به برکت خون حسین (ع) است...👉