اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

حوزه تبلیغات رسانه نیازمند بازنگری است

عباس محمدیان مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز بعدازظهر دوشنبه 11 دی‌ماه در دیدار مدیران کانون‌های تبلیغاتی استان کرمانشاه که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: حمایت، هدایت و نظارت 3 اصل در ساز و کار وزارت فرهنگ در حوزه تبلیغات است

حوزه تبلیغات رسانه نیازمند بازنگری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عباس محمدیان مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز بعدازظهر دوشنبه 11 دی‌ماه در دیدار مدیران کانون‌های تبلیغاتی استان کرمانشاه که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: دید بسیاری از مسوولان به کانون‌های تبلیغاتی یک دید بنگاه اقتصادی است.

وی با اشاره به این‌که کانون‌های تبلیغاتی باید در حوزه گرافیک و طراحی پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای داشته باشند، افزود: برای نخستین بار شرایط عضویت فعالان کانون‌های تبلیغاتی را صندوق هنر فراهم کردیم و این با نگاه ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی محقق شده است.

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بابیان راه‌اندازی کمیسیون صنعت تبلیغات در وزارت فرهنگ و ارشاد، تصریح کرد: پیوند کسب‌وکارها از دیرباز مهم بوده و باید تبلیغات این پیوند مستحکم‌تر شده لذا در این خصوص طی هفته آینده از پوستر جشنواره تبلیغات نیز رونمایی خواهد شد.

وی افزایش 30 درصدی شرکت‌کنندگان و وجود اولین نمایشگاه بازاریابی دیجیتال را نقطه متمایز نمایشگاه صنعت تبلیغات امسال عنوان کرد و گفت: 10 سند تحول تدوین‌شده در خصوص کانون‌های تبلیغاتی بوده و درصدد تشکیل صندوق نوآوری تبلیغات تا پایان سال هستیم.

محمدیان با تأکید به حمایت، هدایت و نظارت به‌عنوان اصلی‌ترین وظیفه دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت قرارگرفته است، گفت: به یاری خدا اگر این سه اصل را در حوزه تبلیغاتی خود به کار خواهیم گرفت تا به موفقیت‌های بزرگی برسیم.

وی اشاره‌ای به تشکیل کارگروه حقوقی در حوزه تبلیغات و همچنین نیاز بازنگری در قانون تبلیغات کشور داشت و عنوان کرد:

سامانه جامع تبلیغات برای ساماندهی نیازهای حوزه تبلیغات راه‌اندازی شده است و درصددیم که جایگاه حوزه تبلیغات را احیا کنیم.

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید ویژه‌ی بر برگزاری دوره آموزشی داشت در شهرستان تأکید کرد: نیاز به‌روزرسانی در کانون‌های تبلیغاتی وجود دارد و کانون‌های تبلیغات غیرفعال و فعال و پویا باید تمیز داده شود.

پایان پیام/ و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول