اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آیا مدارس استان باز می‌شوند؟/‌ 12 درصد دانش‌آموزان کرمانشاهی هنوز واکسن کرونا نزده‌اند

معاون سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: ۸۸ درصد دانش‌آموزان معادل ۱۷۵ هزار نفر از دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله استان تاکنون واکسن نوبت اول را دریافت کرده‌اند.

آیا مدارس استان باز می‌شوند؟/‌ 12 درصد دانش‌آموزان کرمانشاهی هنوز واکسن کرونا نزده‌اند

ماشاءالله پروین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین اخبار در رابطه با بازگشایی مدارس استان، اظهار داشت: در کرمانشاه همانند دیگر استان‌های زمینه را برای بازگشایی مدارس و آموزش حضوری را ابتدا با واکسیناسیون فرهنگیان و سپس گروه هدف ۱۲ تا ۱۸ ساله‌ها آغاز کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: ۸۸ درصد دانش‌آموزان معادل ۱۷۵ هزار نفر از دانش‌آموزان استان تاکنون واکسن نوبت اول را دریافت کرده و در سطح کشور در این زمینه در جایگاه سوم هستیم.

معاون سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: دانش‌آموزان برای حضور در مدارس باید حتما دو نوبت واکسن دریافت کرده باشند در غیر این صورت باید در هفته دوبار تست‌ پی‌سی‌آر به مدارس ارائه دهند که این هزینه‌بر است.

وی ادامه داد: هیچ آموزشی جای آموزش حضوری را نمی‌گیرد، لذا آموزش و پرورش استان آمادگی کامل برای بازگشایی در ۱۵ آبان‌ماه را دارد، اما مطیع تصمیمات ستاد ملی کرونا و استانی هستیم که قرار است روز شنبه با حضور رئیس جمهور برای آن تصمیم‌گیری شود.

پروین تصریح کرد: نگرانی خانواده‌ها نسبت به بازگشایی حضوری مدارس به حق است، اما تمهیدات لازم را برای بازگشایی با رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌ها انجام خواهد شد و به دنبال این هستیم که در بازگشایی مدارس هیچگونه مشکلی برای دانش‌آموزان به وجود نیاید.

وی در پایان، گفت: تنها راه مبارزه با کرونا واکسیناسیون است، لذا از والدین آن ۱۲ درصد از دانش‌آموزان استان که هنوز برای تزریق واکسن کرونا اقدام نکرده‌اند خواهش می‌کنیم در اسرع وقت برای واکسیناسیون فرزندان خود اقدام کنند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول