اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مرز خسروی برای «بازگشت» زوار شبانه‌روزی فعال است/ عبور 112 هزار زائر از خسروی تاکنون

فرماندار قصرشیرین گفت: ساعت‌های عزیمت زائران از مرز خسروی به عراق از هفت صبح تا 16 بعدازظهر و بازگشت به کشور از مسیر این مرز رسمی شبانه روزی بوده و 56گیت گذرنامه نیز در این گذرگاه فعال است.

مرز خسروی برای «بازگشت» زوار شبانه‌روزی فعال است/ عبور 112 هزار زائر از خسروی تاکنون

به گزارس خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مرادعلی تاتار در خصوص آخرین وضعیت پایانه مرزی خسروی، اظهار داشت: از صبح امروز تا ساعت 12 ظهر، جمعیتی در حدود 7 هزار نفر از مرز خسروی عبور کرده‌اند و تا این لحظه تمامی زائرانی که در مرز خسروی حضور داشته‌اند، از کشور خارج شده‌اند.

وی افزود: مجموعا و از روز گذشته تاکنون، 2 و 700 زائر از مرز رسمی خسروی به کشور بازگشته‌اند؛ ساعت‌های عزیمت زائران از مرز خسروی به عراق، از هفت صبح تا 16 و بازگشت به کشور از مسیر این مرز رسمی شبانه‌روزی بوده و 56 گیت گذرنامه نیز در این گذرگاه فعال است.

فرماندار قصرشیرین بیان داشت: موکب‌های مستقر در قصرشیرین نیز همچنان کار پذیرایی از زائران را انجام می‌دهند و ستاد اسکان نیز با ظرفیت ۲۰ هزار نفر، در شهرستان آماده خدمات رسانی به زائران است.

انتهای پیام/ح/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول