اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

26 هزار نفر شب گذشته در مرز «خسروی» اسکان داده شدند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: 26 هزار نفر شب گذشته در اردوگاه اسکان اضطراری جمعیت هلال احمر، اماکن ورزشی و فضاهای آموزشی در مرزخسروی اسکان داده شدند.

26 هزار نفر شب گذشته در مرز «خسروی» اسکان داده شدند

عادل شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از ابتدای ورودی استان (کنگاور) تا خروجی آن (خسروی)، 18 پایگاه امداد و نجات را آماده فعالیت دارد و به صورت شبانه‌روزی در خدمت زوار و مسافرانی است که عازم مرز خسروی و کربلای معلی هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ادامه داد: دو اردوگاه اضطراری با ظرفیت 20 هزار نفر در شهر قصرشیرین و مرز خسروی برپا شده است.

وی به حضور 50 هزار نفر طی 2 شب گذشته در نقطه صفر مرزی اشاره و بیان کرد: 24 هزار نفر از این تعداد روز گذشته از مرز عبور کردند و عازم عتبات عالیات شدند و 26 هزار نفر باقی مانده نیز شب گذشته در اردوگاه اسکان اضطراری جمعیت هلال احمر، اماکن ورزشی و فضاهای آموزشی و محل اسکان فراهم شده سایر ارگان‌های، اسکان داده شدند.

به گفته شفیعی، هفت دستگاه آمبولانس، پنج دستگاه موتورلانس، یک دستگاه خودروی نجات کرافتر، دو دستگاه خودروی ارتباطات تیپ یک و 2، پنج دستگاه خودروی کمک‌دار، یک تیم عملیاتی خواهران و سه تیم عملیاتی واکنش سریع و یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر نیز در نقطه صفر مرز خسروی در حالت آماده‌باش مستقر است.

وی تصریح کرد: تیم‌های عملیاتی در شهرستان‌های همجوار با قصرشیرین به‌حالت آماده‌باش هستند تا اگر نیازی به عملیات امداد و نجات باشد به قید فوریت وارد عمل شوند.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول