به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس افرادی، قائم مقام شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان اظهار داشت: با توجه به اهتمام معاونت شهرسازی و معماری در راستای تسریع در پاسخدهی به شهروندان و تکریم آنها بازدید فرآیند پروانه احداث بنا به دفاتر منتخب پیشخوان واگذار شد.
وی با بیان اینکه کار بسیار بزرگی از طرف شهرداری به دفاتر پیشخوان سپرده میشود، خاطرنشان کرد: این بازدیدها که از سیکل وظایف شهرداری خارج میشود، اتفاق مهم و بزرگی است که باعث کوتاه تر شدن مدت انتظار زمان بازدید درخواستها شده است.
افرادی تصریح کرد: اقداماتی که در سامانه انجام میشود برونسپاری را آسانتر میکند و این اقدام نوینی است که با مقاومت زیادی روبهرو است، اما مصمم هستیم که به نحو احسن انجام شود.
قائم مقام شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این فرآیند درخواست ثبت شده به جای ارجاع به کارشناس بازدید منطقه به کارشناسان بازدید دفاتر منتخب پیشخوان ارجاع داده میشود و ایشان از محل پلاک بازدید به عمل میآورند و نیازی به مراجعه حضوری شهروندان به شهرداریهای مناطق نیست و شهروند میتواند با استفاده از امکانات قرار داده شده در سامانه هوشمند توسعه شهری اصنو، کارت گذربندی الکترونیکی و درخواستهای ثبت شده خود را پیگیری و مشاهده کند.
وی گفت: در راستای واگذاری این خدمت به کارشناسان بازدید دفاتر پیشخوان، در چندین مرحله آموزشهای لازم به صورت تئوری و کارگاهی به کارشناسان ارائه شده تا بتوانند به بهترین نحو ارائه خدمات داده و در تسریع و پاسخدهی به ارباب رجوع کمک شایانی کند.
پایان پیام/۶۳۱۰۱/