اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

راه اندازی ایستگاه‌های استقبال از مسافران نوروزی در ورودی شهر اصفهان

مسؤول هماهنگی امور مناطق و ستاد هدایت و استقبال شهر اصفهان از راه اندازی ایستگاه های استقبال از مسافران نوروزی در ورودی های شهر اصفهان خبر داد.

راه اندازی ایستگاه‌های استقبال از مسافران نوروزی در ورودی شهر اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حامد نظری، مسؤول هماهنگی امور مناطق و ستاد هدایت و استقبال شهر اصفهان از راه اندازی ایستگاه‌های استقبال از مسافران نوروزی در ورودی های شهر اصفهان خبر داد.

وی گفت: ستاد استقبال در ۶ منطقه شامل مناطق دو، ۶، ۹، ۱۲، ۱۳ و ۱۵ در ورودی های شهر برای استقبال از مسافران نوروزی مستقر می‌شوند و این ستادها با هدف پاسخگویی به مسافران نوروزی و  براساس تردد خودروها در این ورودی‌ها مستقر خواهند شد.

نظری اظهار کرد: ستادهای استقبال از مسافران نوروزی در واقع در ۶ نقطه شمال، جنوب، شرق و غرب و دو مبادی ورودی دیگر مستقر خواهند شد که مسؤولیت این ستاد ها در حوزه خدمات فرهنگی با امور مناطق است.

مسؤول هماهنگی امور مناطق و ستاد هدایت و استقبال شهر اصفهان تصریح کرد: کار این ستاد در حوزه معاونت فرهنگی، برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی مانند اجرای تئاتر محیطی و استفاده از تن پوش و دادن هدایایی به کودکان مسافران نوروزی به عنوان سوغات اصفهان و اجرای سرود نماهنگ در ساعات پر تردد است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در مکان‌هایی مانند موزه‌ها یا در سطح شهر نیز مسابقه و برنامه‌های دیگری برای شهروندان توسط این ستادها اجرایی خواهد شد.

نظری ادامه داد: همچنین از طریق ارائه بروشور به مسافران نوروزی نسبت به معرفی شهر اصفهان توسط آنها اقدام می‌شود و در این ستاد پاسخگویی برعهده مناطق شهرداری و اطلاع‌رسانی و روابط عمومی نیز برعهده شهرداری است.

مسؤول هماهنگی امور مناطق و ستاد هدایت و استقبال شهر اصفهان با اشاره به اینکه برنامه ستاد استقبال قدمتی حدود هشت یا ۹ ساله دارد، اضافه کرد: یکی از مکان‌هایی که در آن برنامه فرهنگی اجرا می شود باغ فدک به عنوان تنها مکانی که امکان اسکان مسافران در شب را دارد، می باشد که در آن یک غرفه ویژه کودکان نیز ایجاد می‌شود.

وی اظهار کرد: این برنامه ها از بیست و هفتم و یا بیست و هشتم اسفند ماه در باغ فدک آغاز می‌شود و تا دوازدهم فروردین ماه نیز ادامه خواهد داشت.

نظری گفت: در ستاد استقبال که از بیست و ششم اسفند ماه آغاز می شود ۱۰۰ عنوان برنامه اجرایی می‌شود که تا دوازدهم فروردین ماه ادامه دارد.

مسؤول هماهنگی امور مناطق و ستاد هدایت و استقبال افزود: هدف از راه اندازی ایستگاه‌های ستاد استقبال از مسافران نوروزی معرفی شهر اصفهان و پتانسیل‌های گردشگری آن و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در شهر اصفهان است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشترین تصادفات در ورودی شهرها به دلیل خستگی رخ می‌دهد یکی دیگر از اهداف ستاد استقبال از مسافران نوروزی، رفع خستگی مسافران با اجرای برنامه‌های متنوع و نشاندن لبخند بر لب آنها است تا از بروز تصادفات در نوروز کاسته شود.

نظری ادامه داد: روزانه حدود دو یا سه برنامه در بعضی از ستادها و در بعضی دیگر حدود هفت یا هشت برنامه بسته به تردد در آن ورودی‌ها اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول