اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مدیریت شهری خاطرات خوبی را برای مسافران نوروزی در نصف جهان رقم می‌زند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه امسال اتفاقات خوبی رقم خورده تا گردشگران بدون دغدغه به نصف جهان سفر کنند،گفت: در محل اسکان مسافران زیرساخت‌هایی از جمله بازارچه‌، نمازخانه و اماکن ورزشی تدارک دیده و همچنین به ارتقای اماکن تفریحی سطح شهر نیز توجهی ویژه شده است.

مدیریت شهری خاطرات خوبی را برای مسافران نوروزی در نصف جهان رقم می‌زند

محمدرضا فلاح عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه اصفهان در همه زمان‌ها و خصوصاً در تعطیلات نوروز مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی و جزو پرمسافرترین‌شهرها است، اظهار داشت: مدیریت شهری اصفهان هرساله بستری را فراهم می‌کند تا برای گردشگران داخلی و خارجی ایام خوشی را رقم بزند و مسافران خاطره خوبی را از این شهر بسازند.

وی افزود: مجموعه مدیریت شهری اقداماتی از جمله زیباسازی، نظافت، آذین‌بندی و نصب نمادهای شهری و نورپردازی‌های ویژه در مناطق مختلف و خصوصاً در مرکز شهر انجام داده و از طرفی اماکنی برای استراحت پیش‌بینی شده تا مسافران با راحتی و بدون دغدغه اسکان داشته باشند.

فلاح با بیان اینکه بسترهای سکونتی در اماکنی مانند باغ فدک پیش‌بینی شده و در این راستا امسال اتفاقات خوبی رقم خورده تا گردشگران استفاد کنند، خاطرنشان کرد: در محل اسکان مسافران زیرساخت‌هایی از جمله بازارچه‌، نمازخانه و اماکن ورزشی تدارک دیده و همچنین به ارتقای اماکن تفریحی سطح شهر نیز توجهی ویژه شده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شعار این ایام «شهر رمضان شهر زندگی» است، گفت: با توجه به هم‌زمانی بهار طبیعت و بهار قرآن تلاش کرده‌ایم شهرمان شهری قرآنی باشد تا شهروندان و گردشگران از فضای معنوی ماه مبارک رمضان استفاده ببرند.

وی ادامه داد: فضای معنوی در مناطق مختلف شهر فراهم کردیم و در این راستا جلسات قرآن، دعا و... پیش‌بینی شده است تا شهر رمضان و بهار طبیعت هیچکدام در حاشیه قرار نگیرد و مردم از هر دو استفاده کافی را ببرند.

فلاح با یادآوری اینکه مردم اصفهان همیشه میزبانان خوبی بوده و از مسافران استقبال خوبی داشته‌اند، عنوان کرد: مدیریت شهری و مردم تلاش کرده‌اند تا فضا را برای گردشگران فراهم کنند اما این مورد باید متقابل باشد و گردشگران نیز باید به‌عنوان مهمان شأنیت میزبانان را حفظ کنند.

پایان پیام/۶۳۱۲۵/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول