اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کمبودهای دستگاه قضایی سمیرم برطرف خواهد شد

رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات گفت: کمبودهای دادگستری و دستگاه قضایی شهرستان سمیرم بررسی و در اسرع وقت تمام کمبودها برطرف خواهد شد.

کمبودهای دستگاه قضایی سمیرم برطرف خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، حجت‌الاسلام محمدموحدی آزاد رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات در سفر استانی به شهرستان سمیرم اظهار داشت: کمبودهای دادگستری و دستگاه قضایی شهرستان سمیرم بررسی و در اسرع وقت تمام کمبودها برطرف خواهد شد.

وی افزود: رئیس قوه قضائیه در تلاش است با برنامه‌های مختلف مشکلات کارکنان دستگاه قضایی را برطرف کند.

موحدی آزاد با اشاره به توانمندی‌های کشور بعد از انقلاب تصریح کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی داشته و همین دستاوردهاست که باعث می‌شود دشمن هر روز با نقشه‌‌های مختلف کشور ما را تهدید کند.

رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات خاطرنشان کرد: اظهار یأس و ناامیدی در کشورمان خیانت به خون شهدا و مظلومان است که برای این نظام ریخته شده است.

وی بیان کرد: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی‌های مختلفی از جمله جنگ، ترور و تحریم را بر علیه کشور به کار بسته است و هر روز موانعی بر سر راه پیشرفت کشور ایجاد می‌کند.

موحدی آزاد افزود: دشمن از گسترش تفکرات انقلاب اسلامی خارج از مرزهای ایران اسلامی در هراس است که در جای جای دنیا باعث بیداری مردم مظلوم و بلند شدن فریاد استکبار‌ستیزی شده است.

رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات در ادامه سفر به سمیرم و حضور در دادگستری با حضور در میان مراجعه‌کنندگان مردمی به سؤالات آنان پاسخ داد.

انتهای پیام/۶۳۱۱۱/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول