اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

60 درصد پرونده‌های قضایی در سمیرم منجر به صلح و سازش می‌شود

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: در شهرستان سمیرم میزان صلح و سازش در شوراهای حل اختلاف در بین شهرستان‌های استان از رتبه بالایی برخوردار است و ۶0 درصد پرونده‌ها در این شهرستان منجر به صلح و سازش می‌شود .

60 درصد پرونده‌های قضایی در سمیرم منجر به صلح و سازش می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، حجت‌الاسلام‌ اسدالله جعفری، رئیس کل دادگستری استان اصفهان در آیین تودیع و معارفه رئیس دادگستری سمیرم اظهار داشت: هدف از جابجایی مدیران در دادگستری استفاده از تجربیات مدیران باتجربه در نقاط مختلف استان و بالا بردن توان قوه قضائیه در رابطه با مبارزه با مفاسد اقتصادی و خدمت‌رسانی به مردم است .

وی افزود: در شهرستان سمیرم میزان صلح و سازش در شوراهای حل اختلاف در بین شهرستان‌های استان از رتبه بالایی برخوردار است که این نشانگر فرهنگ بالای سازش و دوستی در این شهرستان است و ۶۰ درصد پرونده‌ها در این شهرستان منجر به صلح و سازش می‌شود.

جعفری تصریح کرد: ورودی پرونده‌های به شعب دادگستری بیش از ۲۵۰ پرونده در سال است که با تلاش قضات و کارکنان دادگستری به همان اندازه که پرونده وارد می‌شود پرونده هم رسیدگی و مختومه می‌شود و با تمامی توان با قضات توانمند در خدمت مردم برای رفع اختلافات و مشکلات است.

به گزارش فارس، در این آئین محمدرحیم رجایی باسابقه ریاست دادگستری شهرستان خور و بیابانک به‌عنوان رئیس جدید دادگستری سمیرم معارفه و از زحمات آرش ابراهیمی تقدیر شد.

انتهای پیام /۶۳۱۱۱/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول