اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حریق گسترده در شهرک صنعتی مبارکه بعد از 4 ساعت مهار شد+تصاویر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با تلاش 4 ساعته عوامل مدیریت بحران و آتش‌نشانی حریق در شرکت آراد صنعت ماهان تولیدکننده مواد شیمیایی در شهرک صنعتی مبارکه به طور کامل مهار و اطفا شد.

حریق گسترده در شهرک صنعتی مبارکه بعد از 4 ساعت مهار شد+تصاویر

منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: صبح امروز وقوع حریق در واحد تولیدی آراد تولیدکننده مواد شیمیایی مورد مصرف در صنایع پتروشیمی در شهرک صنعتی سه راه مبارکه اعلام شد.

وی با بیان اینکه در این شهرک صنعتی ۴۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در حال فعالیت هستند، افزود: بلافاصله ۱۰ تیم امدادی و آتش‌نشانی به محل اعزام و در حال انجام عملیات اطفای حریق هستند.

شیشه‌فروش با اشاره به اینکه بلافاصله جمعیت کارگری این واحد تولیدی تخلیه شد، بیان کرد: به دلیل وجود مخازن هیدروکربن ۲۰ گروه آتش‌نشانی و امدادی از ۲ جبهه در حال خنک‌سازی این مخازن هستند و اطفای حریق همچنان ادامه داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۹۰ درصد از حریق اطفا شده است، تصریح کرد: این حادثه ۱۵ مصدوم به علت گازگرفتگی داشته است و ۲۵ تیم آتش‌نشانی به محل اعزام و در حال انجام عملیات اطفای حریق هستند.

وی تصریح کرد: با تلاش ۴ ساعته عوامل مدیریت بحران و آتش‌نشانی حریق در شرکت آراد صنعت ماهان تولیدکننده مواد شیمیایی در شهرک صنعتی مبارکه به طور کامل مهار و اطفا شد.

 

حریق بسیار گسترده و اطفای آن زمان‌بر است

فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حریق گسترده در شهرک صنعتی مبارکه گفت: ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح امروز یک مورد حریق در کارخانه ساخت مواد نفتی واقع در شهرک صنعتی مبارکه توسط آتش‌نشانی مبارکه به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله چندین دستگاه اطفائیه سنگین به همراه افسران کشیک، معاون عملیات سازمان و مسؤولان مربوطه به محل حریق اعزام شدند.

کاوه آهنگران تصریح کرد: این حریق بسیار گسترده و اطفای آن زمان‌بر است.

 

امدادرسانی اورژانس پیش‌بیمارستانی به مصدومان حادثه حریق در شهرک صنعتی مبارکه

فرهاد حیدری رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در ساعت ۱۰ و ۳۵ دقیقه صبح امروز پس از اعلام مأموریت آتش‌سوزی در یکی از کارخانجات شهرک صنعتی مبارکه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس اصفهان، بلافاصله ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ شامل یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ دستگاه آمبولانس امدادی ۱۱۵ و ۳ خودرو امدادی از هلال احمر در محل حاضر شد.

 

وی افزود: ۸ نفر از کارشناسان اورژانس پیش‌بیمارستانی در این مأموریت به ۱۰ مصدوم حادثه که بر اثر دودگرفتگی دچار مشکلات تنفسی شده بودند، امدادرسانی کردند.

حیدری ادامه داد: ۵ مصدوم پس از انجام اقدامات فوری به بیمارستان محمدرسول الله مبارکه منتقل شدند و ۵ مصدوم مراقبت‌های سرپایی در محل دریافت کردند.

 

 رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی اورژانس پس از ۲ ساعت امدادرسانی، هم اکنون نیز در حال امدادرسانی و استقرار هستند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ع/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول