اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دستگیری لیدر و 3 نفر از محرکان اصلی اغتشاشات در شهرستان نجف‌آباد

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری لیدر و 3 نفر از هدایت‌کنندگان اصلی اغتشاشات اخیر در شهرستان نجف‌آباد خبر داد.

دستگیری لیدر و 3 نفر از محرکان اصلی اغتشاشات در شهرستان نجف‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی وقوع اغتشاش اخیر و توهین به مقدسات توسط افراد فریب‌خورده در شهرستان نجف آباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

مأموران پلیس با استفاده از اطلاعات مردمی و اشراف مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان نجف‌آباد یکی از لیدرهای اصلی اغتشاشات اخیر را شناسایی و دستگیر کردند.

در بازرسی از مخفیگاه این فرد تعداد قابل توجهی ابزار آلات مورد استفاده در اغتشاشات شامل چاشنی‌های دست‌ساز با قدرت صوت و تخریب بالا و همچنین سلاح سرد و وسایل و ابزاری برای مقابله احتمالی با مأموران و مردم کشف شد.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، با رصد هوشمندانه مآموران پلیس فتای شهرستان نجف‌آباد ۳ نفر که با انتشار مطالب کذب در فضای مجازی اقدام به تشویش اذهان عمومی و تحریک مردم برای ایجاد نا امنی و آشوب در آن شهرستان می‌کردند نیز شناسایی و دستگیر شدند.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری شهروندان با نیروهای فراجا در برقراری امنیت جامعه ایران اسلامی از شهروندان خواسته شده هرگونه فعالیت و رفت و آمدهای مشکوک افراد و اطلاعات لازم در خصوص اغتشاش‌گران و محرکان نا امنی در جامعه را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی و ۱۱۳ حفاظت اطلاعات ارشد فرماندهی انتظامی استان اصفهان اعلام کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ع/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول