اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فعالیت‌های نقل و انتقالاتی مدافع عنوان قهرمانی لیگ هندبال

تیم هندبال سپاهان اصفهان نقل و انتقالات خود را برای حضور موفق در لیگ برتر آغاز کرده است.

فعالیت‌های نقل و انتقالاتی مدافع عنوان قهرمانی لیگ هندبال

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم هندبال سپاهان اصفهان که فصل گذشته موفق شد عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست بیاورد، نقل و انتقالات خود را برای فصل جدید آغاز کرده است.

سعید پورقاسمی کاپیتان پرافتخار تیم هندبال سپاهان که فصل گذشته با بالابردن کاپ قهرمانی لیگ‌برتر شیرینی خاصی را برای طلایی‌دلان به ارمغان آورده بود طی جلسه با محمدرضا ساکت مدیرعامل و مجتبی لطفی عضو هییت مدیره، قرارداد خود را یک فصل دیگر با طلایی‌پوشان تمدید کرد.

پورقاسمی طی سال‌های ۸۲ تا ۹۰ و ۹۵ تا کنون عضو ارتش‌ طلایی فولاد مبارکه سپاهان بوده است.

مجتبی حیدرپور گوش‌چپ طلایی‌پوشان و تیم ملی هندبال، پس از انجام مذاکره با مدیرعامل و اعضاء هیات مدیره، قرارداد خود را به مدت سه فصل با سپاهان تمدید کرد.

حیدرپور یکی از عناصر مهم قهرمانی تیم هندبال سپاهان در فصل گذشته بود؛ همچنین وی با عنوان کاپیتان تیم ملی موفق شد جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۳ هندبال را به دست آورد.

با درخواست کادرفنی همکاری یاسین کبیریان‌جو، خط‌زن مستحکم سپاهان و تیم ملی نیز به مدت دو فصل دیگر ادامه دارد.

این بازیکن وفادار مکتب سپاهان که حالا وارد چهارمین فصل حضور خود در فولاد مبارکه سپاهان می‌شود، موفق به کسب دو مقام قهرمانی و یک سومی به همراه تیم هندبال این باشگاه شده است و یکی از بازیکنان ارزنده تیم ملی کشورمان به حساب می‌آید.

محمد کیانی بازیکن ملی‌پوش و متعصب تیم هندبال سپاهان برای نهمین سال حضور خود در این باشگاه، به توافق رسید و قراردادی سه ساله به امضاء رساند.

کیانی در گوش راست برای سپاهان و تیم ملی به بازی می‌کند، همچنین او یکی از عناصر مهم صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۲۳ نیز بود؛ این یار وفادار در تمامی رده‌های سنی هندبال سپاهان به فعالیت پرداخته است.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول