اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

غدیر برجسته‌ترین عید مسلمانان است

امام‌جمعه گلپایگان گفت: در جامعه بشری عیدی برجسته‌تر و تأثیرگذارتر از عیدغدیرخم نداریم زیرا با احساس خوشبختی و کامیابی معنا و مفهوم پیدا می‌کند و لازم است امت اسلامی در بزرگداشت عید غدیرخم سنگ تمام بگذارند.

غدیر برجسته‌ترین عید مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی، امام‌جمعه گلپایگان در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان اظهار کرد: طبق مصوبه شورای فرهنگ عمومی ۲۳ تیرماه روز ایثار و شهادت شهرستان گلپایگان نام‌گذاری شده است و در این روز ۱۵ شهید عملیات رمضان بر روی دستان مردم شهرستان تشییع و خاک‌سپاری شد و  همچنین بیش از ۱۰ رزمنده به اسارت نیروهای بعث عراق در آمدند.

وی با تبریک میلاد امام علی النقی هادی (ع)، گفت: زیارت‌نامه جامعه کبیره و غدیریه از امام هادی(ع) است که با هدف نظام‌سازی و جامعه پردازی با محوریت ولایت‌فقیه نوشته شده است و این امام بزرگوار با وجود اینکه شهر سامرا تحت حکومت خلفای بنی عباسی بود، دست از مبارزات بر نداشت.

کرامتی با بیان اینکه عید غدیر خم افضل اعیاد است، گفت: در جامعه بشری عیدی برجسته‌تر و تأثیرگذارتر از عیدغدیرخم نداریم زیرا با احساس خوشبختی و کامیابی معنا و مفهوم پیدا می‌کند و لازم است امت اسلامی در بزرگداشت عید غدیرخم سنگ تمام بگذارند.

وی با اشاره به تشکیل شورای نگهبان در  ۲۶ تیرماه، افزود: شورای نگهبان، نهاد راهبردی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که از قانون اساسی و شرع مقدس اسلام نگهبانی و بر قوانین مجلس شورای اسلامی، انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری و خبرگان رهبری نظارت می‌کند و تفسیر  قانون اساسی از دیگر وظایف شورای نگهبان است.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول