اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

امیر حیدری: توسعه صلح، دوستی و افزایش تعاملات نظامی هدف مسابقات اربابان سلاح است

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مسابقات بین‌المللی اربابان سلاح فرصتی برای دیپلماسی دفاعی و تقویت ارتباطات نظامی است که در قالب این‌گونه مسابقات دنبال می‌شود.

امیر حیدری: توسعه صلح، دوستی و افزایش تعاملات نظامی هدف مسابقات اربابان سلاح است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امیر سرتیپ کیومرث حیدری شامگاه شنبه در مراسم اختتامیه مسابقات بین‌المللی اربابان سلاح در شهرستان شاهین‌شهر گفت:نیروی زمینی ارتش این افتخار را داشت که در مسابقات اربابان سلاح میزبانی تیم‌های شرکت‌کننده را ظرف مدت ۲۷ روز به عهده داشته باشد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: خداوند را شاکرم که با وجود شیوع ویروس کرونا روند اجرای مسابقات و داوری آن بدون هیچ مشکلی و در صحت و سلامت به اتمام رسید و امروز مراسم اختتامیه آن در این مکان اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: از حضور همه کارکنان تیم‌های شرکت‌کننده از کشورهای فدراسیون روسیه، جمهوری سوسیالیستی ویتنام، جمهوری ازبکستان و جمهوری اسلامی ایران و همچنین ناظران کشور ارمنستان و دست‌اندرکاران این مسابقات تقدیر می‌کنیم.

حیدری اضافه کرد: هدف این مسابقات توسعه صلح و دوستی، افزایش تعاملات نظامی و دفاعی و انتقال تجربیات با کشورهای دوست است و از همین رو ایران نیز در این مسابقات به‌صورت فعال حضور دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری کرد: شرکت‌کنندگان در این مسابقات، از حضور در آن که زیرساخت‌های آن ظرف سه ماه آماده شده است، لذت و تجربیات خوبی کسب کرده باشند و امیدوارم جمهوری اسلامی میزبان خوبی بوده و خاطرات خوبی را به خاطر داشته باشید. 

وی ادامه داد: شایسته است که موفقیت ایران را تبریک گفته و از تیم‌هایی که زمینه برگزاری مسابقات سالم و پرنشاطی را فراهم کرده‌اند، تشکر کنم و همچنین از حضور و همکاری فرماندهان ارشد نظامی ارتش در ستاد و اصفهان و نیز مقامات سیاسی استان و شهرستان تقدیر و از حضور مردم تشکر می‌کنم.

قدرت زیرساخت‌های آموزشی در نیروی زمینی ارتش

حیدری در جمع خبرنگاران نیز گفت: امسال برای اولین‌بار، نیروی زمینی ارتش میزبانی مسابقات اربابان سلاح را بر عهده داشت و رزمندگان این نیرو، بسیار پر انرژی حضور داشتند و به یاری خدا به مقام نخست این دوره از مسابقات دست یافتیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به پیشینه خوب آموزشی در نیروی زمینی ارتش، اظهار کرد: آموزش، رکن هر یگان نظامی است و در ارتش، از زیرساخت‌های خوب آموزشی برخورداریم؛ به‌گونه‌ای که امروز امکان حضور تیم‌های بین‌المللی در ایران فراهم شده است.

وی با اشاره به حمایت‌ها و پشتیبانی ستاد کل نیروهای مسلح و ارتش، بیان کرد: در حال حاضر زیرساخت‌های خوبی برای برگزاری این مسابقات فراهم شده است و اگر این زیرساخت‌ها فراهم نبود، امروز نمی‌توانستیم به خوبی میزبان این مسابقات باشیم و در واقع این میزبانی و این موفقیت، به واسطه زیرساخت‌های آماده، آموزش لازم و توان علمی و دفاعی بروز در نیروی زمینی ارتش است.

حیدری با بیان اینکه امروز قهرمانان توپخانه جهان در اصفهان حضور دارند، افزود: امشب نیروی زمینی ارتش در بین قدرتمندترین‌ها، عنوان نخست را به شایستگی کسب کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: این مسابقات فرصتی برای دیپلماسی دفاعی، تقویت ارتباطات نظامی است که تحت پوشش این مسابقات دنبال می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ق۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول