اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

جزئیات آخرین نتایج مسابقات اربابان سلاح ارتش‌های جهان+ تصاویر

سرداور مسابقات بین‌المللی نظامی ۲۰۲۱ اربابان سلاح جزئیات آخرین نتایج این مسابقات را تشریح کرد.

جزئیات آخرین نتایج مسابقات اربابان سلاح ارتش‌های جهان+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، محمد سیدی اظهار داشت: امروز آخرین مرحله و آخرین مسابقه از مرحله بیاتلون گروهی بین کشورهای ویتنام و روسیه در حال اجرا است.در قسمت اول مرحله پنجم مسابقات اربابان سلاح ارتش‌های جهان، تیم‌های جمهوری اسلامی ایران و ازبکستان با هم به رقابت پرداختند که با جمع‌بندی نتایج به عنوان آخرین مرحله از پنج مرحله مسابقاتی که تا کنون پشت سر گذاشته شده است در جلسه هأئت و کارگروه داوری مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت و نتیجه نهایی در خبرهای بعدی اعلام خواهد شد.

سرداور مسابقات بین‌المللی نظامی ۲۰۲۱ اربابان سلاح اضافه کرد: در مسابقاتی که تاکنون برگزار شده است در حوزه توپخانه صحرایی و سنگین، توپخانه پدافند هوایی و سلاح های انفرادی یا بیاتلون انفرادی، جمهوری اسلامی ایران به مقام نخست مسابقات با امتیازات قابل ملاحظه و اختلاف بسیاری دست یافته است. 

وی ادامه داد: همچنین در رشته راکت‌انداز گراد یا توپ ۱۲۲ میلیمتری کاتوشیا جمهوری اسلامی ایران با اختلاف ۳۰ ثانیه نایب قهرمان مسابقات شد. 

سیدی ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنم با نتایج روز گذشته و نتایج امروز، سکوی قهرمانی اصلی را به ملت شریفمان هدیه دهیم.

 

 سرداور مسابقات بین‌المللی اظهار داشت: نکته شگفت‌انگیز به ۵ دوره مسابقات پیشین،  بحث کارگروه داوری بود که برای خطاهای مشاهده شده، مدارک و مستندات و تصاویر کافی ارائه می‌شد که کارگروه داوری جایی برای اعتراض نداشتند و حق میزبانی جمهوری اسلامی ایران و قهرمانی  ارتش جمهوری اسلامی را با رغبت و میل خودشان تأیید و امضا کردند.

وی اضافه کرد: روز شنبه ساعت ۱۸ تا ۲۰ اختتامیه این دوره از مسابقات بین‌المللی نظامی ۲۰۲۱ خواهد بود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول