اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

انقلاب، دولت و قوه قضائیه انقلابی می‌خواهد/ سرمایه‌های کشور در اختیار 400 نفر است

امام جمعه موقت شهرضا گفت: ۴۰ سال از انقلاب گذشته و این بار مجلس انقلابی توصیف می‌شود، امروز به دنبال دولت مؤمن انقلابی می‌گردیم، انقلاب، دولت و قوه قضائیه انقلابی می‌خواهد.

انقلاب، دولت و قوه قضائیه انقلابی می‌خواهد/ سرمایه‌های کشور در اختیار 400 نفر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سید احمد موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرضا با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: کسانی که برای انتخابات نامزد شدند و صلاحیت آن‌ها احراز نشد باید بدانند این انقلاب آسان به دست نیامده است.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با نمایندگان مجلس گفت: رهبر معظم انقلاب در جمع نمایندگان مجلس یازدهم، مجلس را مجلس انقلابی توصیف کردند، ۴۰ سال از انقلاب گذشته و این بار مجلس انقلابی توصیف می‌شود، امروز به دنبال دولت مؤمن انقلابی می‌گردیم، انقلاب، دولت و قوه قضائیه انقلابی می‌خواهد.

وی با بیان اینکه دولت فعلی مصمم به اجرای قانون نیست و به خاطر همین مردم شیرینی این مجلس را هنوز نخوردند، افزود: انتقادات مجلس یازدهم در راستای دلسوزی نیست بلکه به دلیل انقلابی بودن آن است.

موسوی با بیان اینکه دبیر شورای نگهبان دینش را به دنیای دیگران نمی‌دهد و اهل معامله نیست، بیان کرد: اگر به دنبال حل مشکلات هستیم باید پشت سر این انقلاب محکم ایستاد، یک اقدام انقلابی قرار است اتفاق بیفتد و دولتی انقلابی بر سر کار بیاید.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب تذکراتی به ستادها و طرفداران کاندیداها و مردم و نامزدها داشتند، عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری کاندیداها و طرفداران آن‌ها حق را در نظر بگیرند و قانون را محترم بشمارند.

وی با انتقاد از اینکه کسی که انتخابات را محکوم می‌کند و آن را رسماً اعلام می‌کند دلسوز این انقلاب و مردم نیست، اضافه کرد: مردم باید در انتخابات پر شور شرکت کنند تا یک دولت مؤمن و انقلابی انتخاب شود، مردم رنج می‌برند از اینکه سرمایه‌ها در کشور در اختیار کمتر از ۴۰۰ نفر باشد و ۸۰ میلیون جمعیت دیگر رنج بکشند.

موسوی ادامه داد: مردم سخت‌شان است که بعد از ۸ سال قول و وعده، سفره‌هایشان کوچک‌تر شد و رئیس‌جمهور اعلام کند ما به همه وعده‌هایی که به مردم دادیم، عمل کردیم؛ نظام متعلق به این مردم است، شرکت نکردن در انتخابات دشمنان این نظام را تقویت می‌کند.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه نگاه دولت انقلابی باید به داخل باشد، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند، اگر کسانی که تأیید شدند شعارهای واقعی و عملیاتی به مردم دهند انتخابات پر شور برگزار خواهد شد، مشکلات آن نیست که در  فضای مجازی است، مشکلات مردم مرد میدان می‌خواهد که به وسط مردم بیاید و ببیند مشکلات جوانان، اصناف و بازاریان چیست.

وی با تأکید بر اینکه محور مقاومت جواب داده است، خاطرنشان کرد: زمانی گفته می‌شد رژیم صهیونیستی شکست‌ناپذیر است امروز پیروزی برای این رژیم تبدیل به افسانه شده است، حزب الله به سیستم گنبد آهنین ۴ هزار موشک شلیک کرد و بالای ۸۰ درصد موشک‌ها به هدف اصابت کرده است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول