اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دولتی که شعار امید داد، ناامیدی به بار آورد/ مردم با هرسلیقه‌ای به دنبال پیشرفتند

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون گفت: مردم در این ۸ سال شاهد ایجاد طبقه جهانگیری، رانت، گرانی‌های سرسام آور و غیره بودند، دولتی که شعار امید داد ولی بیشترین ناامیدی را به بار آورد.

دولتی که شعار امید داد، ناامیدی به بار آورد/ مردم با هرسلیقه‌ای به دنبال پیشرفتند

ابوالفضل ابوترابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، پیرامون سخنان اخیر رئیس‌جمهور اظهار داشت: آقای روحانی در این چند ماه باقی‌مانده هم قصد ندارند دست از تخیلات خود بردارند و واقعیت را بیان کنند، البته این جنجال‌ها و تفرقه‌اندازی‌ها و دوقطبی‌سازی‌ها از دیرباز همراه ایشان بوده است؛ با این جنجال‌ها شاید در کوتاه مدت بتوانند از سابقه ناکارآمد خود فرار کنند ولی در کل از رسیدگی به تخلفات ایشان و محاکمه مسؤولان ناکارآمد و بلایی که بر سر اقتصاد و معیشت مردم آورد نمی‌تواند فرار کند.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون افزود: از نظر ایشان جان انتخابات رقابت است و این دیدگاه خود بهترین اعتراف جریان لیبرال برای جایگاه ریاست جمهوری به عنوان یک مسند قدرت و تلاش برای منافع شخصی است.

وی تصریح کرد: همین دیدگاه باعث شده که در مناظرات شاهد بی‌اخلاقی‌هایی از سمت جریان لیبرال باشیم که حرکات و سخنان آن‌ها بیشتر شبیه تست بازیگری باشد و اگر نه در سال ۹۶ بودند نامزدهایی که اگر دهان می‌گشودند می‌توانستند به راحتی رأی سلبی اخذ کنند ولی طبق اصول اخلاقی خود این کار را نکردند.

مردم صداقت را می‌پسندند نه بی‌اخلاقی در رقابت

ابوترابی خاطرنشان کرد: مردم ایران هنوز صداقت، لیاقت و عدالت را می‌پسندند نه رقابتی که در آن اخلاق مرده باشد.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون عنوان کرد: نکته دیگر که ایشان مطرح کردند، رد صلاحیت‌ها را باعث پایین آمدن مشارکت می‌دانند؛ اولاً اگر شخصی مشکلاتی از قبیل فساد اقتصادی یا تعلقات فکری به کشورهای متخاصم یا هر عامل دیگر که باعث شود منافع شخصی در تصمیم‌گیری‌ها بر منافع عامه مردم بچربد داشته باشد آیا عاقلانه است رئیس‌جمهور یک مملکت شود.

ابوترابی بیان داشت: ضمن اینکه این مسائل در کشورهای اروپایی هم برای مسندهای حیاتی و حتی غیرحیاتی بسیار شدیدتر اعمال می‌شود؛ مردم به خوبی می‌دانند که فرزندان مسؤولان خارج از کشور چه درگاه‌های اطلاعاتی مطلوبی برای لو رفتن اطلاعات امنیتی هستند.

در دوره‌های گذشته هم با وجود رد صلاحیت اشخاص مهم مشارکت بالای ۷۰ درصد بود

وی ابراز داشت: حافظه تاریخی ایشان حتی به دو دوره‌ای هم که خودشان رئیس‌جمهور شدند قد نمی‌دهد، رد صلاحیت آقای احمدی‌نژاد در دور قبل یا آقای هاشمی و بقایی در دو دور قبل باعث شد شمایی رئیس جمهور شوید که به ذهن هیچکس خطور نمی‌کرد و جالب است که با وجود رد صلاحیت اشخاصی با این اهمیت و صبغه سیاسی مشارکت بالای ۷۰ درصد بود.

ابوترابی تصریح کرد: به کوری چشم دشمنان مشارکت بالا خواهد بود زیرا مردم ایران دید گسترده‌ای دارند و با هر سلیقه‌ای به دنبال پیشرفت و عدالت هستند، حال هر نامزدی باشد.

دولتی که شعار امید داد، بیشترین ناامیدی را به بار آورد

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون خاطرنشان کرد: اگر هم کاهش مشارکتی باشد حاصل این است که در این ۸ سال شاهد ایجاد طبقه جهانگیری، رانت، گرانی‌های سرسام آور و غیره بودند؛ دولتی که شعار امید داد ولی بیشترین ناامیدی را به بار آورد.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول