اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تمام قوا برای حل مشکلات مسکن به میدان بیایند

امام‌جمعه شهر درچه بیان کرد: یکی از مشکلات مردم ما مسأله مسکن است و در تهران وحتی شهرهای کوچک شهرستانی قیمت مسکن سرسام‌آور شده است و با وجود این قیمت‌های افسار گسیخته در بازار کشور، مردم در فشار هستند.

تمام قوا برای حل مشکلات مسکن به میدان بیایند

به گزارش خبرگزاری فارس از خمینی‌شهر ، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی موسوی  ظهر امروز در خطبه‌‌های نماز جمعه این هفته شهر درچه اظهار داشت: در آستانه  سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز بسیج  اساتید قرار داریم؛ باید  یاد شهدا را  همیشه گرامی داشت و قدردان پدران و مادران آنها بود.

امام‌جمعه درچه افزود: طی چند روز اخیر تعدادی از پدران ومادران شهدای درچه دار فانی را وداع گفتند که یکی از آنان مادر شهید سیدمجتبی مرتضوی بود؛ پیکر پاک این شهید عزیز هنوز مفقودالاثر و باز نگشته است و این مادر مومنه خود به دیدار فرزند شتافت و ازخداوند متعال می خواهیم که همه آنها را مشمول رحمت ومغفرت خود بفرماید.

وی گفت: در سالیان گذشته در وزارت امورخارجه تعداد ۱۳ یهودی با عنوان مجرمانه جاسوسی دستگیر شدند که انتظار مجازات اعدام برا آن‌ها می‌رفت و در آن زمان گروهی از خاخام‌های یهودی به تهران آمدند که برای آزادی 13 یهودی جاسوس تلاش کنند؛ آنها درفرودگاه مهرآباد اعترافی کردند که حامیان رژیم صهیونیستی نه تنها حضرت موسی (ع) وتورات را قبول ندارند بلکه حتی وجود خدا را هم زیر سوال می‌برند؛ این اعترافات سخن امام خمینی(ره) درباره مشرک بودن رژیم‌های جنایت‌کار عالم را تائید می‌کرد.

موسوی خاطر نشان کرد: در آمریکا جنبش حمایت از سیاه پوستان دراعتراض به سیاست‌های دولت تظاهرات عظیمی داشته و دارند که نکته قابل توجه آن پائین کشیدن نمادهای تبعیض وبرده‌داری ازجمله کریستف کلمب بود که می‌تواند نطقه عطفی در تاریخ غرب باشد.

امام‌جمعه درچه در پایان با اشاره به مشکلات کشور بیان کرد: یکی از مشکلات مردم ما مسأله مسکن است؛ در تهران وحتی شهرهای کوچک شهرستانی قیمت مسکن سرسام‌آور شده است و با وجود این قیمت‌های افسار گسیخته در بازار کشور، مردم در فشار هستند وباید کار ملموسی انجام گیرد؛ البته رئیس قوه قضائیه در هفته گذشته اعلام کرد که در جهت ساماندهی  بازار تلاش می‌کنیم اما همت تمام قوا به ویژه دولت در این زمینه لازم است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول