اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مسؤولان فکری به حال گرانی‌های افسارگسیخته کنند

امام‌جمعه اردستان گفت: گرانی‌های افسارگسیخته‌ای را شاهد هستیم که به بهانه‌های مختلف صورت می‌گیرد و بخشی از این گرانی‌ها به مسؤولان و بخشی هم به اصناف باز می‌گردد که نیاز است مسؤولان باید نظارت خود را جدی کنند و در سطح کلان برنامه‌ریزی بهتری در بعد معیشت خانوارها داشته باشند.

مسؤولان فکری به حال گرانی‌های افسارگسیخته کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار داشت: تمام برنامه‌ریزی دشمن امروز بر تضعیف بنیان خانواده قرار گرفته است و اگر می‌خواهیم جامعه اصلاح شود باید از خانواده شروع کنیم.

امام جمعه اردستان ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: به همه کسانی که در صدد آلوده کرده این نهاد هستند هشدار می‌دهیم که دست از فتنه‌گری بردارند. 

وی افزود: گرانی‌های افسارگسیخته‌ای را شاهد هستیم که به بهانه‌های مختلف صورت می‌گیرد و بخشی از این گرانی‌ها به مسؤولان و بخشی هم به اصناف باز می‌گردد که نیاز است مسؤولان باید نظارت خود را جدی کنند و در سطح کلان برنامه‌ریزی بهتری در بعد معیشت خانوارها داشته باشند.

امام‌جمعه اردستان با اشاره به تفاوت قیمت در اجناس شهرستان عنوان کرد: در سطح شهرستان مسئولان بازار را رها نکنند ،از تره بار و میوه که با قیمت‌های مختلف عرضه می‌شود تا مقایسه قیمت بقیه اجناس در اردستان با شهرستان‌های مجاور که متاسفانه هر مغازه‌ای نرخی برای خودش دارد.

وی در پایان  خاطرنشان کرد: اقبال مردمی هم به سمت فروشنده منصف حرکت کند و امیدواریم پیگیری شود و رسانه‌ها نیز دردهای جامعه را بازتاب بدهند.

آمریکا در حال تبدیل به ایالات «متفرقه» است

حجه الاسلام عبدالله عسکری نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زواره اظهار داشت: هفتم تیر سالروز شهادت شهید مظلوم بهشتی بنیانگذار نظام قضایی جمهوری اسلامی و تعدادی از مسؤولان و خدمتگزاران نظام مقدس است.

امام جمعه زواره گفت : مقام معظم رهبری در طول این سال‌ها از دستگاه قضا مطالباتی داشته و دارند  که با رویکرد جدیدی که رئیس جدید قوه قضائیه در این مدت داشته‌اند نشان می‌دهد که عزم جدی برای اجرای مسؤولیت وجود دارد.

وی افزود: اقدامات ریاست جدید قوه قضائیه تحولی و اصلاحاتی بوده و امید را در دل ها و افکار عمومی زنده کرده است که در میان همه اقدامات ارزشمند قوه قضاییه مسأله مبارزه با فساد بسیار حائز اهمیت است این که اصلاحات از درون و سالم‌سازی محیط داخلی و کاری در دستور کار قرار گرفته بسیار مسأله ارزشمندی است.

عسکری عنوان کرد: چند هفته اعتراضات بی‌سابقه مردمی در آمریکا می‌گذرد و روزبه‌روز علیرغم همه برخوردهای خشن و ظالمانه گسترده‌تر می‌شود و حتی از آمریکا به اروپا و دیگر کشورها سرایت کرده است؛ از همان سال ۲۰۱۶ وقتی که ترامپ روی کار آمد مجله تایم نوشت ترامپ رئیس جمهور ایالت متفرقه آمریکا شد که ترامپ در واکنش گفت من آنها را متفرق نکردم آنها اکنون متفرق هستند.

خطیب نماز جمعه زواره گفت: گذشت زمان و سیاست‌های احمقانه او نشان داد که تیتر این مجله چندان بیراه نبود و بعضی نظریه‌پردازان آمریکایی می‌گویند کرونا به افول آمریکا می انجامد قدرت آمریکا به چالش کشیده شده است که بالاخره علل و عوامل وجود دارد که نشان می دهد که شاهد ایالات متفرقه آمریکا خواهیم بود.

انتهای پیام/۶۳۰۹۴/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول