اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ابتکار جالب خانواده داغدار اصفهانی/ هزینه مراسم ختم صرف حوزه سلامت شد

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: خانواده خیر اصفهانی هزینه ترحیم پدربزرگ‌شان را صرف خرید دستگاه پزشکی برای اورژانس کردند.

ابتکار جالب خانواده داغدار اصفهانی/ هزینه مراسم ختم صرف حوزه سلامت شد

غفور راستین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به این‌که خانواده خیر اصفهانی هزینه ترحیم پدربزرگ‌شان را صرف خرید دستگاه پزشکی برای اورژانس کردند، اظهار داشت: این خانواده اصفهانی، هزینه مراسم سوم و هفتم درگذشت پدربزرگ خود را برای خرید ۶ دستگاه پالس اکسیمتر انگشتی برای مرکز اورژانس اصفهان اختصاص دادند تا ثواب این امر خیر به روح پدربزرگ‌شان برسد.

وی افزود: یکی از اعضای این خانواده خیر اصفهانی که بانویی دندان‌پزشک است، به دلیل این‌که اورژانس چندین بار به پدربزرگ‌شان خدمات‌‌رسانی کرده بود و بعد از فوت پدربزرگ‌شان به دلیل شرایط موجود و عدم برگزاری مراسم با اورژانس تماس گرفتند و اعلام کردند که هزینه برگزاری مراسم را می‌خواهند صرف خرید تجهیزات برای اورژانس کنند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با بیان این‌که با راهنمایی اورژانس اصفهان ۶ دستگاه پالس اکسیمتر انگشتی برای مرکز اورژانس اصفهان توسط این خانواده خیر خریداری شد، بیان کرد: مردم می‌توانند برای باقیات و صالحات در حوزه سلامت هزینه کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند در زمینه خرید تجهیزات پزشکی و اقلام مصرفی و یا ساخت پایگاه اورژانس با توجه به نیاز استان اصفهان و یا اختصاص زمین برای آن مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان را یاری دهند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول