اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پویش اهدای خون جوانان رضوی در کاشان

مسؤول شبکه جوانان رضوی در منطقه کاشان گفت: پویش اهدای خون جوانان رضوی در کاشان امروز در کاشان با حضور ۱۰۰ نفر از جوانان کاشانی و تعدادی از اعضای موسسه خادمین حضرت رضا (ع) در این شهرستان برگزار شد.

پویش اهدای خون جوانان رضوی در کاشان

روح الله توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با تاکید بر ضرورت ایجاد شده برای ذخایرخونی کشور و مراجعه به پایگاه‌های خون برای کمک به بیماران نیازمند به ویژه در این شرایط بحرانی شیوع کرونا اظهار کرد: شبکه جوانان رضوی کشور با همکاری موسسه خادمین حضرت رضا (ع) در کاشان نیز این پویش را در آخرین هفته از ماه شعبان المعظم با رعایت تمامی اصول بهداشتی اجراکرد.

مسؤول شبکه جوانان رضوی در منطقه کاشان تصریح کرد: این پویش امروز در کاشان با حضور ۱۰۰ نفر از جوانان کاشانی و تعدادی از اعضای موسسه خادمین حضرت رضا (ع) در این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: ۵ هزار نفر از جوان شبکه رضوی در سراسر کشور این پویش را به تدریج با حضور در پایگاه‌های انتقال خون  استان‌ها و شهرستان‌های کشور برگزار می‌کنند.

توکلی بیان کرد: ملت ما به ویژه جوانان بصیر، فهیم و متدین و انقلابی و ولایتی ایران همواره در تمام شرایط سخت به ویژه در ایام شیوع کرونا در کنار یکدیگر و به کمک همدیگر آمدند و سختی و تلخی روزهای سخت را با طعم شیرین روح ایثار و فداکاری و گذشت و محبت آسان و هموار می‌کنند.

مسؤول مؤسسه خادمین حضرت رضا(ع) گفت: اهدای خون، اهدای زندگی و سنت حسنه و پسندیده‌ای است که برای حفظ ذخایر خونی کشور مهم بوده و  روحیه همدلی، ایثار و نوع دوستی را در جوانان تقویت می‌کند.

به گزارش فارس، موسسه خادمین حضرت رضا (ع) در کاشان که با شعار خادم فرهنگی امام رضا(ع) فعالیت می‌کند مجری برنامه‌های متنوعی از جمله آئین شمع‌گردانی شام شهادت امام رضا (ع)، جشنواره ملی فرهنگی هنری آه و آهو به مدت ۱۰ شب و جشن زیر سایه خورشید است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ک۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول