اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

برای پیشگیری؛ پذیرش مسافران به سمیرم ممنوع شد

فرماندار شهرستان سمیرم گفت: با اعلام ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در شهرستان سمیرم، این شهرستان تا اطلاع ثانوی از پذیرش مسافر در مکان‌های عمومی و اقامتی و تفریحی معذور است.

برای پیشگیری؛ پذیرش مسافران به سمیرم ممنوع شد

محمدرضا عسگریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت‌: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و همچنین استان و شهرستان‌های هم‌جوار جهت پیشگیری شیوع این ویروس در شهرستان سمیرم اقداماتی در این زمینه صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان سمیرم افزود‌: از جمله این اقدامات، تعطیلی اماکن تفریحی تا اطلاع ثانوی، بسته شدن کلیه اماکن زیارتی، تعطیلی کلیه مراسمات جشن در مکان‌های سربسته، تعطیلی مراسم اعتکاف و نماز جمعه و جماعت است. همچنین با اعلام ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در شهرستان سمیرم، این شهرستان تا اطلاع ثانوی از پذیرش مسافر در مکانهای عمومی و اقامتی و تفریحی معذور است.

وی با ارائه توصیه بهداشتی به مردم مبنی بر ماندن در منزل و رعایت نکات بهداشت تصریح کرد: با توجه به تعطیلی مدارس عده‌ای از هموطنان عازم مسافرت به نقاط مختلف کشور شده‌اند و از آنجایی که شهرستان سمیرم چهارراه مواصلاتی جنوب استان اصفهان است بنا بر این با توجه به تذکرات داده شده مبنی بر عدم خروج از منزل متاسفانه این روزها مسافران زیادی در شهرستان رویت شده‌اند که در این زمینه نیز اقداماتی صورت گرفته است.

کوروش صابری شهردار شهر سمیرم نیز در این باره خاطرنشان کرد: ضدعفونی نقاط شهر هر شب انجام می‌شود و از مردم خواسته‌ایم تا از پذیرش مسافران و گردشگران در اماکن تفریحی، بوم‌گردی و گردشگری شهر تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

وی با اشاره به ورود مسافران عنوان کرد: ستاد پیشگیری از کرونا با همکاری سبزپوشان امنیت در ورودی شهر ضمن انجام معاینات پزشکی اولیه از تردد مسافران مشکوک به بیماری کرونا به شهرستان جلوگیری و به سمت مراکز بهداشتی و درمانی هدایت می شوند.

انتهای پیام/۶۳۱۱۱/ص۳۰/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول