اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مردم با شرکت در انتخابات فردی اصلح و انقلابی انتخاب کنند

امام جمعه گلپایگان گفت: مردم با شرکت در انتخابات و ریختن رأی در صندوق اخذ رأی در سرنوشت کشور دخالت دارند، اگر در این حرکت جمعی مشارکت نداشته باشیم یعنی خود به سرنوشت آینده کشور آتش زده‌ایم.

مردم با شرکت در انتخابات فردی اصلح و انقلابی انتخاب کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان اظهار کرد: امروز روز جشن ملی مردم ایران است که با شرکت در انتخابات سرنوشت کشور را تعیین می‌کنند.

امام جمعه گلپایگان گفت: مردم با شرکت در انتخابات و ریختن رأی در صندوق اخذ رأی در سرنوشت کشور دخالت دارند، اگر در این حرکت جمعی مشارکت نداشته باشیم یعنی خود به سرنوشت آینده کشور آتش زده‌ایم.

وی با بیان اینکه امروز مردم با شرکت خود در انتخابات حماسه‌ای بزرگ خلق می‌کنند، گفت: شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی بر گردن تمام مردم است.

کرامتی تصریح کرد: مردم حق تصمیم‌گیری در سرنوشت کشور دارند، بنابراین نباید به مانند یک انسان بی‌تفاوتی در عرصه سیاسی انتخابات باشیم، انسانی که اهل خرد و هوش سیاسی است با شرکت در انتخابات سرنوشت کشور را برای مدت چهار سال تعیین می‌کند.

امام جمعه گلپایگان، مشارکت بیش از 50 درصدی در انتخابات را عالی توصیف کرد و گفت: در چهل سال گذشته انقلاب منهای انتخابات رفراندوم که بیش از 98 درصد مردم شرکت کردند در مابقی انتخابات مردم بیش از 70 درصد حضور داشتند که در دنیا بی‌سابقه بوده است.

وی با تأکید بر اینکه حضور در انتخابات به ساعات پایانی موکول نشود، گفت: شرط انتخاب اصلح توجه به ملاک و معیارهای مدنظر مقام معظم رهبری است، مجلس و دولت انقلابی یعنی داشتن روحیه جهادی گونه تا بتواند مشکلات را برطرف کند.

کرامتی با اشاره به رونمایی از وصیت‌نامه سیاسی الهی سردار سلیمانی، افزود: در وصیت‌نامه سردار سلمیانی توجه به ولایت‌فقیه و پیروی از مقام معظم رهبری تأکید فراوان شده است، این وصیت باید راه‌گشای مردم و مسؤولان در اطاعت‌پذیری از ولایت‌فقیه باشد.

امام‌جمعه گلپایگان با بیان اینکه در اسلام مسأله ولایت محور قرار دارد و فلسفه تحقق احکام دینی و اسلامی است، افزود: ولایت کلید تمام احکام شرعی است یعنی ولایت کلید حج و نماز و زکات است و نباید مغفول واقع شود.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ج1۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول