اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

لازمه اقتدار جهانی حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی است

امام جمعه بادرود گفت: لازمه برخوردار شدن از اقتدار و عظمت جهانی حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی و گزینش درست و دقیق نماینده اصلح است.

لازمه  اقتدار جهانی حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی است

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه بادرود اظهار کرد: از همه آحاد مردم در سراسر کشور به خاطر حضور مقتدرانه در راهپیمایی 22 بهمن که انصافاً حماسه خلق کردند که زبانزد ویژه و عام در جهان شدند، تشکر می‌کنم.

امام جمعه بادرود افزود: این راهپیمایی بعد از گذشت 41 سال از پیروزی انقلاب اسلامی دارای پیام‌های زیادی بود، پیام نخست خطاب به بدخواهان و دشمنان جمهوری اسلامی بود که بی‌خود آب در هاون نکوبند، شاید بارها مردم ایران را آزمودید و دیدید که مردم ایران تحت تأثیر تبلیغات مسموم و زهرآگین شما قرار نمی‌گیرند.

 وی گفت: مردم ایران با حضور در این راهپیمایی به دنیا نشان دادند که عاشق نظام و انقلاب و ولایت و رهبری هستند، هرچند از برخی بی‌تدبیری‌ها  و بی‌عدالتی‌ها گله‌مندند اما نسبت به میراث گران‌سنگ رهبری و شهدا عشق می‌ورزند و تا پای جان هم ایستادگی و پایداری می‌کنند.

قاسمی اذعان کرد: به طور کلی پیام حضور میلیونی مردم ما در این راهپیمایی 22 بهمن، پیام پایداری در راه عزت، عظمت و اقتدار کشور است، بنابراین مردم در این هوای سرد زمستانی آمدند و حجت را بر همگان تمام کردند، هم با روح بلند امام پیمان دوباره بستند و هم با خلف صالحش بیعت کردند که تا واپسین نفر و تا واپسین نفس هیچگاه رهبر معظم انقلاب را تنها نخواهند گذاشت.

امام جمعه بادرود با بیان این‌که  صحبت  از مذاکره دیگر هیچ مبنای شرعی و عقلی ندارد، یادآور شد: مردم به همه مسؤولان پیام دادند که کلاه سرتان نرود، گول لبخند اروپایی‌ها و دشمنان را نخورید، دیدید که چگونه مردم نفرت و انزجار خود را از آمریکا، رژیم صهیونیستی، آل سعود و ضد انقلاب داخل و بیرون با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود، مرگ بر ضد ولایت و مرگ بر منافق اعلام کردند.

وی بیان کرد: 22 بهمن ماه امسال  با چهلمین روز شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی مصادف شد و رنگ و بوی دیگری داشت، رنگ و بوی شهید، شهادت و رنگ و بوی سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی را می‌داد که یقیناً حضور در این راهپیمایی تجدید بیعت با شهدا و خط مکتب سلیمانی است.

قاسمی گفت: دشمنان با ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی به دنبال کور کردن خط جهاد و شهادت بودند اما تشییع میلیونی پیکر شهید سلیمانی در عراق و چه در ایران خط بطلانی  بر همه تبلیغات دشمنان بود، در این 40 روز مردم ایران  با همه وجود با برپایی مجالس و محافل سوگواری یاد و نام شهید سلیمانی و دیگر هم‌رزمانش را گرامی داشته و  دلبستگی خود را نسبت به مکتب سلیمانی در سراسر کشور اعلام کردند.

امام جمعه بادرود ادامه داد: این حضور یعنی این مکتب شهید سلیمانی است که او را زنده و جاودانه کرده و از برکات شهید سلیمانی است که روح تازه‌ای در انقلاب اسلامی دمیده شد و به جهان نشان دادیم که بیشتری مردم ایران عاشق جمهوری اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: درباره انتخابات تأکید می‌کنم که انتخابات از جمله مسائل مهم کشور ماست، انتخابات به راستی نماد مردم‌سالاری دینی است، کدام کشور در منطقه مانند ایران این مقدار به مردم بها می‌دهد، در نظام  جمهوری اسلامی نمادهای برجسته مردم‌سالاری دینی وجود دارد و این مردم هستند که خود باواسطه رهبر  و بدون واسطه دیگر ارکان نظام را گزینش می‌کنند.

قاسمی افزود: لازمه برخوردار شدن از اقتدار و عظمت جهانی حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و گزینش درست و دقیق یعنی گزینش نماینده اصلح هست، بنابراین آنچه که مهم است گزینش افراد شایسته، انقلابی، ولایی، کارآمد، جهادی و بسیجی است که خودشان را وقف اسلام، انقلاب اسلامی، کشور و مردم زحمتکش کرده باشند.

انتهای پیام/63025/م/ر10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول