اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

محمدی‌راد: باید در این بازی خانگی امتیاز می‌گرفتیم

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: باید در این بازی خانگی امتیاز می‌گرفتیم و جای اشتباه نداشتیم، در قسمت‌هایی از بازی برای ما مشکل ایجاد کردند اما دست سوم و چهارم مدیریت خوبی داشتیم.

محمدی‌راد: باید در این بازی خانگی امتیاز می‌گرفتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رحمان محمدی‌راد پس از پیروزی برابر خاتم اردکان اظهار داشت: به همه‌ بازیکنان تبریک می‌گویم زیرا تیم اردکان کیفیت خوبی دارد و توانستند در خانه ما دست سوم و چهارم بازی خوبی انجام بدهند.

سرمربی تیم والیبال سپاهان افزود: باید در این بازی خانگی امتیاز می‌گرفتیم و جای اشتباه نداشتیم و خوشحالم که این اتفاق افتاد؛ در قسمت‌هایی از بازی برای ما مشکل ایجاد کردند اما دست سوم و چهارم مدیریت خوبی داشتیم.

وی در مورد شرایط تیم در لیگ گفت: با توجه به برگزاری 2 مسابقه در هفته شرایط برای همه تیم‌ها سخت است که البته با توافق تیم‌ها مسابقات به صورت پلی‌آف برگزار می‌شود که از کیفیت مسابقات کم می‌کند اما سعی می‌کنیم در مسابقات از همه بازیکنان استفاده کنیم تا فشار روی بازیکنان کم شود و همه بازیکنان شانس بازی داشته باشند.

محمدی‌راد در پایان گفت: باشگاه سپاهان با دید حرفه‌ای و با هدف تیم‌داری در رشته والیبال قدم گذاشته و هدفی که داریم حضور در دور پلی‌آف و میزبانی در این مرحله است.

رسولی: فشردگی لیگ به دلیل انتخابی المپیک تیم ملی است

محمود رسولی نیز بعد از این بازی اظهار داشت: تیم اردکان تیم خوبی بود، شرایط خوبی داشت و ما را تحت فشار گذاشت؛ البته ما خوب بازی کردیم و بازی را بردیم.

بازیکن تیم والیبال سپاهان ادامه داد: داوری خیلی خوب بود، شاهمیری نظاره‌گر بازی بود، همه توپ‌ها را می‌دید و به درستی سوت می‌زد.

وی در پایان بیان داشت: سال سختی برای تیم ملی است و انتخابی المپیک در راه است و به همین دلیل لیگ برتر با فشردگی برگزار می‌شود تا تیم ملی در انتخابی المپیک موفق باشد.

انتهای پیام/63090/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول