اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

چهارمین پیروزی سپاهان در هفته پنجم لیگ والیبال

در هفته پنجم لیگ برتر والیبال تیم سپاهان اصفهان میزبان خاتم اردکان بود و در پایان با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

چهارمین پیروزی سپاهان در هفته پنجم لیگ والیبال

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم والیبال سپاهان اصفهان از هفته پنجم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۷ امروز در سالن مخابرات اصفهان میزبان خاتم اردکان بود که این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.

رحمان محمدی‌راد برای این بازی و در دست اول محمد‌طاهر وادی، سعید جواهری، محمد فلاح، احسان دانش‌دوست، سهند الله‌وردیان، علی‌رضا جلالی و امین رضوی را به زمین فرستاد؛ در تیم خاتم اردکان نیز مصطفی شریفات، علی نوروز‌پور، قاسم کارخانه، سجاد تاروردی، سیدامین علوی، امیرعلی فتحعلی و فرهاد ظریف بازی را شروع کردند.

در دست اول سپاهانی‌ها از همان ابتدا بازی را خوب شروع کردند و در همان امتیازات ابتدایی اختلاف ایجاد کردند، دفاع روی تور و سرویس‌های خوب شاگردان محمدی‌راد این اختلاف را ایجاد کرد و این دست در پایان با نتیجه 25 بر 14 به سود سپاهان به پایان رسید.

در دست دوم بازی نزدیک بود و تا پایان وقت استراحت فنی دوم تیم خاتم پیش بود و با وجود این‌که در امتیازات پایانی سپاهان عملکرد بهتری داشت اما این دست با نتیجه 25 بر 23 به سود خاتم اردکان به پایان رسید.


دست سوم را شاگردان محمدی‌راد با سرویس‌های خوب الله‌وردیان آغاز کردند و در ادامه نیز به عملکرد خوبشان ادامه دادند؛ البته در قسمتی از بازی خاتم توانست بازی را در دست بگیرد اما در پایان این سپاهان بود که با نتیجه 25 بر 14 به برتری رسید.

در دست چهارم تیم خاتم اردکان اشتباهات بیشتری داشت و بازیکنان سپاهان از این اشتباهات استفاده کرده و موفق شدند این دست را با نتیجه 25 بر 20 به نفع خود پایان دهند.

به این ترتیب این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود شاگردان محمدی‌راد در سپاهان به پایان رسید، به این ترتیب سپاهان بعد از پیروزی مقابل فولاد سیرجان، کاله آمل و سایپا، خاتم اردکان را نیز شکست داد و 4 برده در جدول قرار گرفت.

حواشی:

* علی‌رضا مباشری بازیکن تیم سپاهان به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده و از کنار آنالیزور در حال تماشای بازی است.

* هواداران سپاهان بعد از پشت سر گذاشتن محرومیت خود در این دیدار حضور پیدا کرده‌اند و حدود 500 نفر در حال تماشای بازی هستند.

* بعد از محرومیتی که هواداران سپاهان در بازی قبلی داشتند گویا باشگاه برای این بازی تدارک ویژ‌ه‌ای دیده است و سرمشوق‌ها هواداران را کنترل می‌کنند.

* در دست دوم سرمربی خاتم اردکان مرتب با بازیکنان تمیش صحبت می‌کرد و توصیه‌های آنالیزور‌ها را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

* در یکی از امتیازات دست سوم داور دچار شک شد که دو خط نگه‌دار را فراخواند و از آن‌ها مشورت خواست‌.

* اعتراض بازیکنان خاتم اردکان سبب شد داور بازی به آن‌ها کارت زرد نشان داد: در صحنه‌ای دیگر نیز این اعتراضات داور را مجاب کرد تا به خاتم کارد قرمز نشان دهد.

* هواداران سپاهان در دست سوم وادی را مورد تشویق قرار دادند که با عکس‌العمل وادی نیز همراه بود.

* حمایت هوادارن در دست آخر بازی بسیار بیشتر شد؛ بازیکنان سپاهان نیز بعد از کسب پیروزی حلقه اتحاد تشکیل دادند و به سمت هواداران رفتند.

انتهای پیام/63090/ج30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول