اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

محمدی‌راد: در هیچ سالن والیبالی نباید هوادار حضور داشته باشد

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: اگر باید قوانین اجرا شود، در هیچ سالنی نباید تماشاگر حضور داشته باشد، فکر می‌کنم در بازی با ما از خارج آمده بودند و در ایران حضور نداشته‌اند که این رأی را صادر کردند.

محمدی‌راد: در هیچ سالن والیبالی نباید هوادار حضور داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رحمان محمدی‌راد بعد از بازی برابر شهرداری گنبد اظهار داشت: به تیم گند تبریک می‌گویم، خوب بازی کردند و شایسته پیروزی بودند؛ نتوانستیم آن‌چیزی که از خودمان توقع داشتیم را در زمین نشان دهیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان افزود: روند بازی به صورتی پیش رفت که مجبور شدیم تغییرات زیادی ایجاد کنیم؛ وقتی بازی خوب پیش می‌رفت و گنبد را تحت فشار قرار داده بودیم، باید نتیجه را به سود خودمان رقم می‌زدیم اما این کار را نکردیم.

وی در ادامه بیان داشت: سعی می‌کنیم روی نقاط ضعف تمرکز کنیم و شکل بهتری از والیبال را نشان دهیم، هنوز که از عملکرد چیزی مشخص نیست و فقط 3 هفته بازی برگزار شد .

محمدی‌راد تصریح کرد: نزدیک به 24 بازی در مرحله گروهی داریم، از این اتفاقات برد و باخت زیاد خواهیم داشت، تیم‌ها در سطح هم هستند و همه بازی‌ها نزدیک به یکدیگر است؛ از الان نمی‌توان در خصوص آینده تصمیم‌گیری کرد، موافق برگزاری پلی‌آف بودیم و باید فشردگی مسابقات را تحمل کنیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان با اشاره به داوری عنوان داشت: در مورد داوری چه بگویم، یک اشتباه انجام داده است که آن را قبول ندارد؛ چگونه ثابت کنیم که دست بازیکن ما به توپ برخورد نکرده؟ اعتراض هم می‌کنیم بلافاصله کارت می‌گیریم، وجود ویدیو چک لزومی است.

وی در مورد محرومیت هواداران سپاهان در این بازی گفت: اگر کاری کردیم که هوادارمان باید محروم می‌شده و اگر ناظر یا داور بازی گزارش کرده است اشکالی ندارد؛ اما با تجربه‌ای که در والیبال دارم، فدراسیون حق ندارد این حکم را به این سرعت بدهد.

محمدی‌راد ادامه داد: نمی‌دانم اگر باید قوانین اجرا شود، در هیچ سالنی نباید تماشاگر داشته باشد، فکر می‌کنم در بازی با ما از خارج آمده بودند و در ایران حضور نداشته‌اند؛ نمی‌دانم چه فشاری آوردند که به این زودی رأی صادر کردند.

سرمربی تیم والیبال سپاهان خاطر‌نشان کرد: اگر تماشاگر تیم حریف به بازیکن من تو بگوید، داور نشوند یا ناظر گزارش نکند، بلافاصله انتقاد می‌کنم؛ لذتی ندارد، مسابقه والیبال باشد و تماشاگر حضور نداشته باشد.

وی در پایان گفت: بازی خانگی است، دوست داشتم هواداران حضور داشته باشند و برای بار اول توبیخ کتبی می‌کردند و اگر کنترل نمی‌شد، محروم می‌کردند؛ کادر فنی تیم مقابل از صحبت‌های ما باخبر می‌شدند.

انتهای پیام/63090/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول