اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اولین باخت سپاهان در لیگ برتر والیبال/ خوشحالی عجیب بازیکنان گنبد

تیم والیبال سپاهان در هفته سوم لیگ برتر مقابل شهرداری گنبد متحمل شکست شد.

اولین باخت سپاهان در لیگ برتر والیبال/ خوشحالی عجیب بازیکنان گنبد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، از هفته سوم لیگ برتر والیبال تیم سپاهان اصفهان در سالن مخابرات اصفهان و از ساعت 17 میزبان کاله شهرداری گنبد بود که این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود شهرداری گنبد به پایان رسید.

در دست نخست این دیدار هر 2 تیم بازی زیبا و نزدیکی را انجام دادند و تا امتیاز‌های پایانی یکدیگر را تعقیب می‌کردند تا این‌که گنبد از سپاهان پیش افتاد اما شاگردان محمدی‌راد که نمی‌خواستند این دست را ببازند، تلاش زیادی کردند و با جبران امتیازات این دست را با نتیجه 27 بر 25 به سود خود پایان دادند.

دست دوم اما با پیروزی 25 بر 22 تیم شهرداری گنبد همراه بود، این تیم که دست اول را از دست داده بود در اواسط دست دوم و روی اشتباهات بازیکنان سپاهان 5 امتیاز پیش افتاد و در پایان این دست را به سود خود به پایان رساند.

دست سوم را شهرداری گنبد بهتر شروع کرد و چند امتیازی پیش افتاد، در ادامه سپاهانی‌ها بازی را به تساوی کشیدند اما بازهم گنبدی‌ها تا امتیاز 24 بر 20 جلو افتادند؛ طلایی‌پوشان در امتیازات پایانی تلاش‌های زیادی برای کسب پیروزی کردند و با سرویس‌های خوب فلاح به گنبد نزدیک شدند اما در پایان این دست با نتیجه 25 بر 23 به سود شهرداری گنبد به پایان رسید.

شاگردان محمدی‌راد دست چهارم را خیلی خوب و پرقدرت آغاز کردند و کم‌اشتباه بودند، شهرداری گنبد اما برخلاف دست‌های قبل پراشتباه بودند و در پایان این سپاهان بود که در این دست با نتیجه 25 بر 17 به پیروزی رسید.

دست پنجم را شهرداری گنبد بهتر شروع کرد و 7 بر 5 پیش افتاد اما در ادامه طلایی‌پوشان با دفاع‌های خوب با نتیجه 8 بر 7 جلو افتاد؛ در ادامه اما شهرداری گنبد عملکرد بهتری داشت و در پایان با نتیجه 15 بر 11 به برتری دست پیدا کرد.

به این ترتیب تیم شهرداری گنبد با نتیجه 3 بر 2 سپاهان را شکست داد و به سومین پیروزی خود دست پیدا کرد؛ سپاهان نیز که در 2 بازی قبلی شهرداری سیرجان و کاله مازندران را برده بود، اولین باخت خود در لیگ برتر را متحمل کرد.

حواشی:

* این دیدار به دلیل محرومیت هواداران سپاهان بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود؛ هواداران سپاهان به دلیل رفتارشان در بازی‌های قبلی محروم شدند.

* اصحاب رسانه اما استقبال خوبی از این بازی به عمل آورده‌اند و برای پوشش تصویری خبری بازی به سالن مخابرات آمده‌اند؛ البته در ورود برخی از خبرنگاران به سالن مشکلاتی به وجود آمد.

* همچون بازی‌های قبلی سپاهان در اصفهان، مسعود تابش مدیر عامل باشگاه سپاهان با حضور در سالن از نزدیک بازی این را مشاهده می‌کند.

* نکته جالب این‌که در حالی که ورود تماشاگر خانم به دیدار‌های لیگ برتر والیبال مردان ممنوع شده است، 2 بانو از هیأت والیبال اصفهان برای هماهنگی‌های لازم در سالن حضور دارند.

* در دست سوم بازی و در برخی از امتیازاتی که به سود سپاهان رقم می‌خورد، بازیکنان و کادر فنی شهرداری گنبد به داور بازی اعتراضاتی انجام دادند.

* یکی از حواشی جالب این بازی برخورد توپ والیبال بعد از کسب امتیاز برای سپاهان به یکی از عکاسان خبری بود که داشت گزارش تصویری تهیه می‌کرد.

* در پایان بازی بازیکنان شهرداری گنبد بسیار خوشحال بودند و عکس سلفی می‌گرفتند؛ یکی از بازیکنان شهرداری گنبد اما حرکت زشتی به سمت کادر فنی سپاهان انجام داد که از چشم داور دور ماند؛ البته حرکت عجیب هومن باقری سبب اعتراض سپاهانی‌ها شد و حواشی را در پایان بازی ایجاد کرد.

* پس از پایان بازی کادر فنی و بازیکنان سپاهان که از برد ناراحت بودند در میانه زمین گرد هم آمدند و حلقه اتحاد تشکیل دادند.

انتهای پیام/63090/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول