اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کار ارزشمند بازیکن پرسپولیس در تاریخ کشور ماندگار شد

امام‌جمعه بادرود گفت: حرکت زیبا و ماندگار مهدی ترابی تودهنی محکمی بود به آن‌ها که می‌گویند راه نجات کاسه گدایی گرفتن پیش غربی‌هاست.

کار ارزشمند بازیکن پرسپولیس در تاریخ کشور ماندگار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه بادرود اظهار کرد: در هفته گذشته و در حین انجام دیدار لیگ فوتبال ایران حرکتی بسیار زیبا توسط بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس اتفاق افتاد که بسیار این حرکت ارزشمند بود.

امام‌جمعه بادرود افزود: جوان خوش‌ذوق با این کار زیبا به مسؤولان جمله حضرت امام را یادآوری کرد که فرمودند که پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد و روی پیراهن خود حک کرده بود که تنها راه نجات کشور اطاعت از رهبری است و کاسه گدایی دست گرفتن و چشم امید بستن به آمریکا شایسته ملت ایران نیست.

وی ادامه داد: این حرکت زیبا و ماندنی آقای ترابی تودهنی محکمی بود به آن‌ها که می‌گویند راه نجات کاسه گدایی گرفتن پیش غربی‌هاست، ما نمازگزاران جمعه شهر بادرود از این اقدام ارزشی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس حمایت می‌کنیم این حرکت زیبا نشان داد که نخبگان ورزشی نیز همچون آحاد مردم پشتیبان ولایت و رهبری هستند.

قاسمی گفت: ای‌کاش بعضی از افراد به‌اندازه مهدی ترابی به این نکته توجه داشتند که روی پیراهن خود حک کرده بود که تنها راه نجات کشور اطاعت از رهبری است که امروز دشمن به دنبال این است که تا دوباره بر ایران مسلط شده اما ایران اسلامی هیچ نیازی به مذاکره با آمریکا در این عرصه ندارد چراکه مذاکره سرانجامی جز ذلت نیست و ترامپ هم باید این آرزوی حذف شعار مرگ بر آمریکا را نیز به گور ببرد چراکه یک شعار مقدس برای ملت ماست.

امام‌جمعه بادرود اذعان کرد: یکی از اقدامات درست و مناسبی که در روزهای اخیر خبر انجام آن اعلام شد حذف یارانه افراد پردرآمد است اقدامی که قرار است از سوی دولت به‌صورت تدریجی و با شناسایی افراد پردرآمد از طریق سامانه‌ها و سازوکارهای لازم و کمک اطلاعاتی هفت‌دستگاه بر اساس 8 معیار صورت گیرد.

وی بیان کرد: این برنامه اقدام دولت که لازم بود با توجه به شرایط اقتصادی کشور خیلی زودتر از این انجام شود اما در این شرایط نیز انجام آن شایسته تقدیر و توجه است و پسندیده است که اقشار مختلف جامعه آن را پذیرا باشند.

قاسمی گفت: در روزهای گذشته هواپیمای پیشرفته آموزشی و تمام ایرانی یاسین به دست توانمند متخصصان وزارت دفاع و همکاری نیروی هوایی ارتش طراحی و ساخته‌شده است، رونمایی شد.

امام‌جمعه بادرود افزود: این هواپیمای آموزشی که با انطباق با تمام استانداردهای جهانی و بلکه در برخی ویژگی‌ها فراتر از آن و قابل‌رقابت با مدعیان این صنعت در شرایط تحریم همه‌جانبه توسط فرزندان ایران اسلامی طراحی و ساخته‌شده است طنین آوای ما می‌توانیم جوانان در گام دوم انقلاب است که رهبر معظم انقلاب آن را پیش‌تر و بارها داده بودند در حقیقت یاسین نماد بارز شکسته همه تحریم‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: هشتم آبان ماه سالروز شهادت دانش‌آموز بسیجی شهید محمدحسین فهمیده است که در سال 1359 و در 13 سالگی با خلق حماسه‌ای بزرگ اوج ایثار و ازخودگذشتگی رو به نمایش گذاشت و نام و یاد خود را همچون شهدای والامقام جاودانه نمود و به همین مناسبت سالروز شهادت شهید محمدحسین فهمیده به‌عنوان روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی نام‌گذاری شد.

امام‌جمعه بادرود گفت: حضرت امام در مقام تجلیل از شهید محمدحسین فهمیده به خاطر این فداکاری‌اش از او به‌عنوان رهبر یادکردند و فرمودند رهبر ما آن طفل سیزده‌ساله‌ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم ما بزرگ‌تر است خود را زیر تانک انداخت و آن را منهدم کرد و خود نیز شربت شهادت را نوش جان کرد یاد و نام این شهید سرافراز را گرامی می‌داریم و بر روان پاک او درود و صلوات می‌فرستیم.

قاسمی بیان کرد: خداوند منان را شاکر و سپاسگزاریم که توفیق داد در جمع عزاداران حسینی در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی از شهر بادرود تا آستان امامزادگان آقا علی عباس و شاهزاده محمد شرکت و این شور و شعور حسینی را با چشم ببینیم.

انتهای پیام/63025/ج30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول