اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

صاحبان صنایع به باشگاه های ورزشی و ورزشکاران کمک کنند

رئیس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل گفت: ورزش و تربیت بدنی از ارکان مهم پویایی و نشاط اجتماعی در هر کشوری است که باید حکومت ها برای رشد و پیشرفت جامعه توجه خاصی به حوزه ورزش به خصوص در حوزه همگانی داشته باشند.

صاحبان صنایع به باشگاه های ورزشی و ورزشکاران کمک کنند

ابوذر فردنژاد در گفت و گو با خبرنگار فارس در کاشان، در پاسخ به سؤال در خصوص کمبودها و امکانات ورزشی موجود در شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: اماکن ورزشی آماده‌ به‌کار اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل شامل 9 سالن ورزشی سرپوشیده، 2 زمین روباز خاکی نفس کشی شده دارای سرویس و رختکن در روستاهای محمدآباد بخش مرکزی و کویرات، یک زمین روباز خاکی نفس کشی شده دارای سرویس و رختکن در شهر ابوزیدآباد و استادیوم ورزشی در مرکز شهرستان و مجموعه استخر دوقلوی صدف با مشارکت بخش خصوصی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل در ادامه گفت: با وجود این با توجه به جمعیت نسبت جوان و فعال شهرستان در ورزش دارای کمبودهای اساسی در تأمین اعتبار برای هیات ورزشی، کمبود برخی زیرساخت‌های ورزشی از قبیل پیست موتورسواری و دوچرخه‌سواری برای علاقه‌مندان این رشته، کمبود حامی مالی برای گروه‌های راه بافته به مسابقات کشوری، کمبود امکانات و وسایل ورزشی در بخش‌ها و روستاها، وجود مشکلات در تملک اراضی ورزشی به‌خصوص در روستاها اداره ورزش و جوانان را با سختی‌هایی مواجه کرده است.

فرد نژاد به جایگاه ورزشی آران و بیدگل در سطح استان اصفهان اشاره و تصریح کرد: در 2 سال گذشته اداره ورزش و جوانان شهرستان آران و بیدگل  در بین شهرستان‌های منطقه 2 استان جایگاه اول را کسب نموده  که این جایگاه حاصل تلاش و همکاری همه مسئولین شهر، همکاران اداری ،مسؤولان هیأت‌های ورزشی و خیران عزیز و بزرگوار است.

وی ادامه داد: در چند سال گذشته حدود 10  میلیارد تومان برای تکمیل و احداث فضاهای ورزشی  در اداره ورزش و جوانان  توسط  خیرین و بخش خصوصی هزینه شده به‌طوری‌که سرانه فضای اداره ورزش و جوانان 18 سانتیمتر  ارتقا پیداکرده و به 40 سانتی‌متر مربع رسیده است که از این 40 سانتیمتر،  12 سانتیمتر آن سرپوشیده و مابقی آن روباز است.

انتهای پیام/63107/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول