اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دادستان اصفهان: برخورد کارکنان دادگستری با مردم باید کریمانه باشد

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: برخورد کارکنان دادگستری با مردم باید کریمانه باشد در غیر این صورت نه تنها دردی از ایشان دوا نمی‌شود بلکه مشکلات ایشان افزوده می‌شود.

دادستان اصفهان: برخورد کارکنان دادگستری با مردم باید کریمانه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، علی اصفهانی در جلسه توجیهی آموزشی کارکنان جدیدالاستخدام دادسرا بیان داشت: برخورد کارکنان دادگستری با مردم باید کریمانه باشد در غیر این صورت نه تنها دردی از ایشان دوا نمی‌شود بلکه مشکلات ایشان افزوده می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان افزود: رعایت ادب و احترام نسبت به همکاران و ارباب رجوع، دقت در انجام امور و انجام دستورات قضایی با دقت و سرعت مطلوب و متعارف، وقت شناسی و حفظ شأن و جایگاه مقام قضایی و دستگاه قضایی از دیگر اموری است که تمامی کارکنان دستگاه قضایی آن‌ها را در نظر داشته باشند.

دوری از حواشی و عدم توجه به شایعات، رعایت رفتار سازمانی و سلسله مراتب اداری، ابتکار در کار، خیرخواه و مددکار سایرین بودن و رفتار سنجیده با وکلا و کارشناسان از دیگر توصیه‌های اصفهانی خطاب به نیروهای جدید بود.

گفتنی است توصیه‌های مدیر دفتر کل دادسرا به کارکنان جدیدالاستخدام دستگاه قضایی استان  و آشنایی با سامانه مدیریت پرونده قضایی (سمپ) و سامانه مکاتبات اداری (رایورز) پایان بخش جلسه بود.

انتهای پیام/63064/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول