اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

در آخرین ساعات سال 97

تصادف اتوبوس و پراید 2 کشته و 3 مصدوم بر جای گذاشت

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: ساعاتی قبل از لحظه سال تحویل، در جاده خور- طبس، تصادف یک دستگاه اتوبوس با خودروی سواری پراید، 3 مصدوم و 2 کشت به دنبال داشت.

تصادف اتوبوس و پراید 2 کشته و 3 مصدوم بر جای گذاشت

غفور راستین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان از حادثه ناگواری ساعتی قبل از لحظه سال تحویل خبر داد و تصریح کرد: شب گذشته یک دستگاه اتوبوس با یک خودروی سواری پراید در کیلومتر 50 جاده خور- طبس تصادف کردند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در ادامه افزود: در این حادثه علاوه بر مصدوم شدن یک پسر 11 ساله و 2 خانم 15 و 42 ساله، یک خانم 18 ساله و مرد 39 ساله نیز جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: پس از رخداد این حادثه، در ساعت 12 نیمه شب با اورژانس اصفهان تماس گرفته شد که نیروهای ما به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان را به بیمارستان شادن یغمایی شهرستان خور و بیابانک منتقل کردند.

راستین همچنین از یک حادثه مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در روز گذشته سخن گفت و عنوان کرد: در پارکینگ شماره 3 باغ فدک و در ساعت 23:16 دقیقه روز گذشته، به دنبال استفاده از ذغال برای گرم کردن چادر مسافرتی، یک پسر 6 ساله دچار مسمومیت شد که به دلیل عدم رضایت برای انتقال به بیمارستان، درمان سرپایی انجام شد.

انتهای پیام/63088/ا 10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول