@user176814201387منذ 5 ساعاتتعليقًا علىخداقوت الهی که هیچوقت نیازنشه اسفاده کنیم ازاین مکان. والهی خاری وذلت آمریکاروزودترببینیم وشرشون به خودشون برگرده.
@Mehrayinمنذ 5 ساعاتتعليقًا علىدرخواست طرح سهفوریتی قانون مقابله با تهدید رهبر معظم انقلابhttps://farsnews.ir/Mehrayin/1782320739893212765يطلبدرخواست طرح سهفوریتی قانون مقابله با تهدید رهبر معظم انقلاب
امضاکنندگان مطالبه دارند که هرچه زودتر مجلس باید باز شود و بهصورت سهفوریتی قانونی تهدیدآمیز و بازدارنده در مورد تهدید و سوءقصد به جان رهبرمان تصویب کند. این از هر قانون دیگری برای مردم مبعوثشده مهمتر است. از جان و نان و تمام دنیایمان مهمتر است. قانونی تصویب کنید که در صورت تهدید امام عزیزمان، از تمام موافقتنامههای بینالمللی خارج میشویم، مگر اینکه تهدیدکننده را به ایران تحویل دهند. طبق فتوای صریح مراجع عظام شیعه، تهدید جان امام در حکم اعلان جنگ است و فرد تهدیدکننده محارب است. باید در مجلس تصویب شود که یا فرد تهدیدکننده تحویل ایران میشود یا با کشورش برخورد خواهد شد. باید تصویب شود هیچ توافق و تفاهمی با دولتهایی که در ریختن خون امام و فرماندهان و فرزندان ایران دست داشتند، نداریم تا تحویل مجرمین، عذرخواهی رسمی و پرداخت خونبهای بسیار سنگین. تصویب کنید که در صورت تعرض از هر کشوری به جان امام ما، خاک آن کشور متعلق به ایران خواهد بود و تمام مسئولین آن کشور در هر سطحی خونشان هدر است. همچنین است تمام افراد داخلی و مسئولینی که حتی سهواً در ریختهشدن خون امام و یا تهدید جان او مقصرند و باید محاکمه شوند. نمایندگان باغیرت مجلس باید این قانون را در اسرع وقت تصویب کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی
1001000
@Mehdihassaniمنذ 5 ساعاتتعليقًا علىپس با این اوصاف از این پس این داستان جنگ و باید هر از گاهی تجربه کنیم !؟
@user175167037679منذ 4 ساعاتتعليقًا على ومقابله و ستیز با نفس و دیگر موارد ضد اخلاقی باید سر لوحه کار مسئولان محترم باشد.الفكرة والحلاخلاقمداری؛ راهبردی برای کارآمدی بیشتر مدیریت
توجه به شاخصهای اخلاقی و ارتقای سلامت نظام اداری، باید سرلوحه فعالیت تمامی مدیران و تصمیمگیران کشور باشد. امروزه، مقابله با رفتارهای غیراخلاقی و تقویت خودنظارتی در سطوح مدیریتی، نیازمند عزمی راسخ و جهادی مضاعف است که باید در لایههای عملیاتی و تصمیمگیری به شکلی ملموس تجلی یابد چند موردی که مقابله جدی باید با آن صورت گیرد را در ذیل ذکر کردم. لطفا توجه بیشتری را به این موارد مبذول بفرمائید : حق الناس خوری ستیزی ، فریب ستیزی ، اختلاس ستیزی ، بازیچه دست استعمار شرق و غرب شدن ستیزی ، حقوق نجومی نویسی ستیزی ، ترک فعل ستیزی ، وعده توخالی ستیزی ، بد عهدی ستیزی، پیمان شکنی ستیزی ، رشوه ستیزی مال اندوزی و ثروت اندوزی ستیزی ، تنفر ستیزی ، کینه ستیزی ، نفرت ستیزی ، تفرقه ستیزی منفعت طلبی شخصی و گروهی ستیزی ، ربا ستیزی ، عدم تحمل دیگر سلیقه ها ستیزی ، تکبر ستیزی و غرور ستیزی و...... یاحق التماس دعا اجرتان با حضرت حق
مسئولان محترم و تصمیم گیران کشور، وزرا و معاونین و مشاوران، دولت ، مجلس ، قوه محترم قضائیه، تولید کنندگان کالا و خدمات، سازمانهای نظارتی، بازرسی ، امنیتی، کلیه آحاد مردم و جانفدایان و مردم درصحنه و میدان
0100
@Serabkomarمنذ 4 ساعاتتعليقًا علىپناهگاه برای موشک یا پهپاد تاثیر دارد. وقتی برتری هوایی و پدافند را از دست دادید و هواپیما با بمبهای ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ پوندی و سنگر شکن بالای سر شما باشد این پناهگاهها تاثیر ندارد.
@user177627753733منذ 4 ساعاتبه برکت این دولت نفاق چه چیز هایی که دیدیم.ولی در کل و در شرایط موجود ساختش به نظرم لازمه.
@user1709100076482626505منذ 3 ساعاتتعليقًا علىپیامد زلزله در تهران قابل مقایسه با بمباران نیست لازم است شهرداری برای شرایط اضطراری زلزله شدید برنامه ریزی کند
@mohammad_reza_naderiمنذ 2 ساعاتتعليقًا علىخیلی خوبه متشکریم.اما آیا نیاز هست که حتما رسانهای کنید و فوری لوکیشنش رو دست دشمن بدید؟
@user17760833527منذ 2 ساعاتتعليقًا علىمتاسفانه مسوولین با این خیال که جنگ نمیشه در طول ۵ دهه ،غفلت کردن و هیچ پناهگاهی برای نجات جان مردم بی گناه و بی دفاع در برابر تجاوزات وحشیانه دشمنان بی شمار کشور نساختن،حالا باید واجب ترین پروژه کشور ساخت پناهگاههای انبوه در سرتاسر کشور باشه،انشاالله
@ahmadakhمنذ 1 ساعاتتعليقًا علىپناهگاه ها در این جنگ ها هیچ تاثیری نخواهد داشت!چون دشمن خونی، ملی و وطنی ایرانیها یعنی امریکا و اسرائیل ثابت کردن که از زدن:- مدرسه- بیمارستان_ دانشگاه _ زیر ساخت هیچ ابایی نداره و بهش تازه افتخار هم میکنه پس بودجه های چند همتی را بهتر هست صرف توانمندی نیروهای مسلح خود کنیم
@Shabnamaمنذ 1 ساعاتتعليقًا علىیاحقخیلی هم عالی!البته کاش ادامه پیدا کنه و براساسِ سرانهیِ جمعیت ساخته بشه!
@user177888071294منذ 44 دقائقتعليقًا علىپول سرگردان زیاد در دست مردم است پارکینگ هم جزء ضروریات کشور بخصوص تهران است برنامه ریزی کنید از این پولها استفاده مفید شود.