5 ساعت پیش

ساخت اولین پارکینگ‌پناهگاه تهران به پایان رسید

اولین پارکینگ‌پناهگاه تهران آماده شد و بزودی بهره‌برداری از آن آغاز می‌شود.
به برکت این دولت نفاق چه چیز هایی که دیدیم.ولی در کل و در شرایط موجود ساختش به نظرم لازمه.
14:01 - 7 تیر 1405

8 واکنش
3856 بازدید