اینبارهاوبارها اتفاق افتاده اما نمیدونم چرایهعدههنوزقائلبهآتشبسهستند. (شایدبهخاطرمنافعخودشان)اللهواعلمبه قولبعضیا :آتشبسنقضشده؟ نهکیگفته🫣ماهنوزتوآتشبسهستیم.
@Zahraamohseniمنذ 3 ساعاتاینبارهاوبارها اتفاق افتاده اما نمیدونم چرایهعدههنوزقائلبهآتشبسهستند. (شایدبهخاطرمنافعخودشان)اللهواعلمبه قولبعضیا :آتشبسنقضشده؟ نهکیگفته🫣ماهنوزتوآتشبسهستیم.