اینبارهاوبارها اتفاق افتاده اما نمیدونم چرایهعدههنوزقائلبهآتشبسهستند. (شایدبهخاطرمنافعخودشان)اللهواعلمبه قولبعضیا :آتشبسنقضشده؟ نهکیگفته🫣ماهنوزتوآتشبسهستیم.
@Zahraamohseni2 ساعت پیشاینبارهاوبارها اتفاق افتاده اما نمیدونم چرایهعدههنوزقائلبهآتشبسهستند. (شایدبهخاطرمنافعخودشان)اللهواعلمبه قولبعضیا :آتشبسنقضشده؟ نهکیگفته🫣ماهنوزتوآتشبسهستیم.